تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساعت هوشمند گارمین Enduro 2 با پنل شارژ خورشیدی و پشتیبانی از حالت‌های ورزشی معرفی شد

دوندگان حرفه‌ای و ورزشکاران استقامتی، اغلب برای تمرینات و مسابقات خود به‌محصولات گارمین (Garmin) متکی هستند و Enduro 2، جدیدترین محصول پیشرفته‌ی این شرکت است. این ساعت هوشمند از فناوری شارژ خورشیدی بهره می‌برد و با هربار شارژ تا ۱۵۰ ساعت در حالت فعال بودن GPS دوام خواهد آورد. قیمت این ساعت نیز ۱۱۰۰ دلار اعلام شده است.

Enduro 2 از پوشش پلیمری تقویت‌شده با فیبر و پوشش تیتانیومی در پشت و همچنین قاب تیتانیومی ساخته شده است. صفحه‌نمایش لمسی ۱٫۴ اینچی این محصول از نوع AMOLED بوده و وضوح ۲۸۰ در ۲۸۰ پیکسل را ارائه می‌دهد و برای دوام بیشتر، با لایه‌ای از جنس یاقوت‌ کبود پوشانده شده است. این دستگاه به‌همراه بند نایلونی اسپرت عرضه می‌شود، اما با سایر بندهای سیلیکونی گارمین نیز سازگاری دارد. از دیگر ویژگی‌های این ساعت هوشمند می‌توان به وای‌فای، بلوتوث و +ANT اشاره کرد.

ساعت هوشمند Enduro 2

GSMArena می‌نویسد Enduro 2 ضدآب است و از ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد و می‌توان تا ۲۰۰۰ آهنگ را روی آن ذخیره کرد. این محصول همچنین یک چراغ LED برای تمرین در تاریکی شب دارد.

Enduro 2 از حسگر سنجش ضربان‌قلب، SpO2 و قابلیت نظارت بر خواب و استرس بهره می‌برد. این ساعت همچنین ویژگی‌های ردیابی تناسب اندام ازجمله نقشه‌های توپوگرافی، سرعت تنظیم‌شده با درجه، دینامیک دویدن و موارد دیگر را دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

ساعت هوشمند Enduro 2 ساعت هوشمند Enduro 2 ساعت هوشمند Enduro 2 ساعت هوشمند Enduro 2 مقاله‌ی مرتبط:

گارمین ادعا می‌کند عمر باتری Enduro 2 در حالتی که فقط به‌عنوان ساعت هوشمند مورد استفاده قرار گیرد به ۴۶ روز می‌رسد که البته در این شرایط، پنل شارژ خورشیدی به حفظ شارژ دستگاه کمک می‌کند. اما حالت ذخیره‌ی باتری، عمر آن را تا ۵۵۰ روز افزایش می‌دهد. این ساعت از چند بند GNSS با SatlQ بهره می‌برد. این محصول همچنین از سیستم پرداخت GarminPay پشتیبانی می‌کند.

همان‌طور که اشاره شد Enduro 2 با قیمت ۱۱۰۰ دلار به‌فروش می‌رسد و از اکنون در وب‌سایت رسمی گارمین دردسترس است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساعت هوشمند گارمین Enduro 2 با پنل شارژ خورشیدی و پشتیبانی از حالت‌های ورزشی معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..