تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعجب کارشناس هواشناس از لمسی بودن صفحه نمایش تلویزیون + فیلم

ویدئوی واکنش یک کارشناس هواشناسی هنگامی که او متوجه لمسی بودن صفحه نمایش تلویزیون می‌شود به ویدئویی داغ در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. " گِرِک دوترا "، کارشناس هواشناس شبکه تلویزیونی ABC در حال گزارش زنده هواشناسی بود که ناگهان متوجه لمسی بودن صفحه نمایش تلویزیون شد.

در ویدئویی که دوترا در صفحه توئیتر خود منتشر کرده است او در حال لمس صفحه نمایش تلویزیون و صحبت در مورد الگو‌های هواشناسی دیده می‌شود. هنگامی که با لمس صفحه نمایش، نقشه شروع به حرکت می‌کند دوترا غافلگیر شده و می‌گوید: «آه، من نقشه را حرکت دادم. من نمی‌دونستم امکان چنین چیزی برای من وجود دارد. به هیچ وجه.»

بیشتر بخوانید

در این ویدئو صدای یکی از همکاران دوترا شنیده می‌شود که پس از این اتفاق می‌گوید من هم باید آن را امتحان کنم. لحظاتی بعد گوینده خبر، تِرِل براون به سمت جلو حرکت کرده و او نیز صفحه نمایش را لمس می‌کند. دوترا در حالی که سعی می‌کند روی صفحه نمایش زوم انجام دهد در حالی که می‌خندد می‌گوید: «امروز یک روز عالی بود. دمای هوای ما (منطقه ما) در بعدازظهر بالاتر خواهد رفت، اما من واقعا این را نمی‌دانستم و تابحال آن را (صفحه) لمس نکرده بودم.»

دوترا این ویدئو را در صفحه توئیتر خود منتشر کرد. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون نزدیک به ۵ میلیون بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این دقیقا عکس العملی بود که یک نفر اولین بار آتش را کشف کرد. جالب بود.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعجب کارشناس هواشناس از لمسی بودن صفحه نمایش تلویزیون + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..