تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع ۴ هزار بسته کمک معیشتی در شهرقدس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرقدس از توزیع بیش از ۴ هزار بسته کمک معیشتی بین خانواده‌های نیازمند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان تهران، سرگرد هادی حفیظی با اشاره به ادامه مرحله‌های توزیع بسته‌های معیشتی در این شهرستان گفت: با همکاری گروه‌های جهادی، بیش از ۴ هزار بسته معیشتی در این مرحله بین خانواده‌های هدف، توزیع می‌شود.


وی با اشاره به کمک خیران و مجموعه‌های خیریه و گروه‌های مردمی برای تهیه و توزیع این کمک‌ها افزود: با حمایت و کمک بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام نیز تعداد ۲۴ دستگاه کولر ابی و لوازم منزل تهیه شده که بین خانواده‌های ابرومند و نیازمند توزیع می‌شود.


فرمانده سپاه ناحیه شهرقدس همچنین با اشاره به تقسیم بندی شهرقدس به ۱۴ محله اسلامی گفت: در این محله‌ها افراد نیازمند واقعی شناسایی و این کمک‌ها بین ان‌ها توزیع می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع ۴ هزار بسته کمک معیشتی در شهرقدس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..