تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسانه‌ها جوانمردانه پای حل مشکلات مردم باشند/ اخلاص موجب ماندگاری و اثرگذاری اخبار می‌شود

ساعت: 10:13 منتشر شده در مورخ: 1401/05/19 شناسه خبر: 1888921

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی گفت: خبرنگاران باید با رعایت همه موازین ضمن امید آفرینی، با الگو قرار دادن جوانمردی حضرت ابوالفضل(ع) و آزادگی حضرت زینب(س) گام بردارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین ؛ آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار از تحریریه سایت خبری صبح قزوین بازدید و با مدیران و خبرنگاران این رسانه‌ دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار اظهار کرد: دوران پیش از انقلاب اسلامی، خبررسانی و اطلاع رسانی در راستای روشنگری مردم و بر مبنای اعلامیه‌های امام خمینی(ره) بود و البته این کار بسیار به سختی انجام می‌شد چون فضای خفقانی در جامعه حاکم بود.

نماینده ولی فقیه در استان ابراز کرد: زمان شاه خشونت در جامعه حاکم بود و چیزی از دموکراسی و اهمیت به مردم دیده نمی‌شد.

آیت الله عابدینی با اشاره به تقارن روز خبرنگار و روز عاشورا تصریح کرد: امروز رسالت آگاه سازی مردم بر دوش رسانه‌ها بوده و اصحاب رسانه باید در این عرصه و حق‌طلبی و جوانمردی حضرت ابوالفضل(ع) را الگوی خود قرار دهند.

وی افزود: کاری که برای خدا انجام می‌دهیم را کوچک نبینیم، ممکن است ما یک خبری را به جایی برسانیم، این خبر خیلی مهم نباشد اما ما می‌دانیم این حقی است که باید گفته شود، موقعی هم که می‌خواهیم این اخبار را بنویسیم تا جایی که بتوانیم با با اخلاص کار کنیم، این اخلاص به خبر ما معنا می‌دهد.

امام جمعه قزوین در پایان تاکید کرد: خبرنگاران باید با رعایت همه موازین و امید آفرینی در مردم و ولایت‌مداری و مقاومت که محور همه کارها است و با الگو قرار دادن جوانمردی حضرت ابوالفضل(ع) و آزادگی حضرت زینب(س) گام بردارند، این ویژگی‌های اخلاقی در مرحومه خانم امیری، خبرنگار و مدیرمسئول سابق صبح قزوین مشهود بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسانه‌ها جوانمردانه پای حل مشکلات مردم باشند/ اخلاص موجب ماندگاری و اثرگذاری اخبار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..