تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرهنگ عاشورایی زمینه ساز تداوم انقلاب اسلامی است/ آینده انقلاب و نظام جمهوری اسلامی روشن است

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، صبح امروز(۱۹ مرداد) در آیین گرامیداشت و مراسم روز هفتم  سرهنگ پاسدار مرحوم «سید مسعود هاشمی» فرمانده اسبق شهرستان های دره شهر، آبدانان، بدره و ایوان با گرامیداشت یاد و خاطره رزمنده مخلص خدا، اظهار کرد: ارزش صبر خیلی زیاد و مهم است و انسان باید صبر داشته باشد و اگر صبر نداشته باشد انسان نابود می شود.

حجت الاسلام« علی اشرف علی محمدی» در روایتی از حضرت امام سجاد(ع) آمده است که ارزش صبر این قدر والا است که به منزله راس طاعت و بندگی خداوند است، افزود: انسان اگر صبور نباشد نمی تواند ایمان خود را حفظ کند، کسانی که ادعا می کنند پیرو دین اسلام هستند، باید صبر پیشه کنند، حضرت امام سجاد(ع) بعد از واقعه عاشورا با صبر و تدبیر جهاد تبیین را آغاز می کند.

وی افزود: اگر امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) نبودند، عاشورا در همان کربلا باقی می ماند، اما با صبر امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) در زمان امام محمد باقر(ع) بیش از ۴ هزار محدث تربیت و وجود داشت که این حاصل صبر امام سجاد(ع)، علی رغم همه مصیبت های بزرگ وارده بر آن حضرت بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، ابراز کرد: در طول ۴۳ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، دستاوردها، موفقیت ها و پیروزی های بزرگی حاصل شده است  که نتیجه صبر و استقامت ملت و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است، البته عده ای هم در طول این مدت از قطار انقلاب اسلامی پیاده شدند و عده ای هم سوار شدند اما این حرکت و نهضت ادامه دارد و این نهضت به نهضت مهدوی ختم خواهد شد.

حجت الاسلام علیمحمدی گفت: کسانی که صبر نکردند، فاصله گرفتند و منحرف شدند بعدا می فهمند که چه اشتباهی کرده اند و از برکت انقلاب اسلامی خارج شدند و از مسیر شهدا و انقلاب فاصله گرفتند اما باید بدانند که آینده انقلاب و نظام جمهوری اسلامی روشن است، مشکاتی وجود دارد اما انقلاب اسلامی با استقامت مردم  تداوم می یابد و امروز شاهدیم که انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان صادر شده است.

وی تصریح کرد: فضای مجازی امروز ذهن های جوانان ما را  بمباران  می کند که جوانان ما را گمراه کنند، امسال با همه تبلیغات رسانه ای غرب در فضای مجازی، خیلی عظیمی از جوانان ها ما در مراسمان سوگواری و عزای حسینی  شرکت کردند، حال و هوای حسینی پیدا می کنند و این نتیجه همان همان صبر است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ابراز کرد: با حرکت انقلابی  می توان مشکلات را حل کرد، این انقلاب با سختی های زیاد به نتیجه رسیده و فرهنگ عاشورایی و حسینی  این انقلاب بیمه کرده است، حرکت عاشورایی و فرهنگ عاشورایی زمینه ساز تداوم انقلاب اسلامی است،.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرهنگ عاشورایی زمینه ساز تداوم انقلاب اسلامی است/ آینده انقلاب و نظام جمهوری اسلامی روشن است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..