تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس بانک مرکزی: بانکی که ظرف ۱۰ روز وام ازدواج را واریز نکند، تخلف کرده است

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از فارس، علی صالح آبادی رئیس بانک مرکزی در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه ۱۹ مرداد هیئت دولت اظهار داشت: بخشنامه تسهیلات ازدواج به بانک‌ها اعلام شده و از زمانی که مدارک تکمیل شود بانک‌ها مکلف هستند ظرف مدت ۱۰ روز تسهیلات را به حساب زوجین واریز کنند اگر نشود بانک تخلف کرده است.

وی افزود: اگر بانک‌ها در این زمینه تخلف کردند، مردم تخلفات بانک هارا به سامانه‌های بانک مرکزی اعلام کنند.

رییس بانک مرکزی در مورد تعیین تکلیف نرخ سود سپرده‌های بانکی گفت: هنوز جمع بندی در شورای پول و اعتبار رخ نداده است.

وی ادامه داد: در کشور‌های مختلف وقتی تورم جهانی اتفاق افتاد نرخ سود بانکی را اصلاح کردند و در کنترل توم جهانی موثر بود؛ ما هم باید بررسی کنیم که در صورت جمع بندی اعلام میکنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس بانک مرکزی: بانکی که ظرف ۱۰ روز وام ازدواج را واریز نکند، تخلف کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..