تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه خود را برای مراسم اربعین آماده کنیم + فیلم آموزشی

چگونه خود را برای مراسم اربعین آماده کنیم + دروس و فیلم آموزشی

به گزارش خبرنگار ایکنا، مراسم اربعین سال جاری دو مشخصه ویژه دارد، اول اینکه در فصل بسیار گرم سال واقع شده به حدی که دست‌اندرکاران ارائه خدمات در مراسم اربعین از هم اکنون در خصوص مواجهه با شرایط آب‌وهوایی گرم و خشک هشدار داده و توصیه می‌کنند زائران روزها در موکب‌های دارای امکانات سرمایشی استراحت کنند و شب‌ها به پیاده‌روی بپردازند. همچنین تمهیدات لازم برای پیشگیری از گرمازدگی از جمله نصب مهپاش‌ها، آبسرد‌کن‌ها و توزیع آب سرد و یخ نیز پیش‌بینی شده است.

مسئله دیگری که امسال در مراسم اربعین باید مد نظر داشت، تداوم شیوع کرونا در جهان و شیوع برخی دیگر از بیماری‌ها است که لزوم آشنایی زائران با پروتکل‌های بهداشتی در تجمعات و نحوه مراقبت از خود و دیگران در این سفر معنوی را ضروری کرده است.  

بر اساس همین ضرورت و با هدف آموزش زائران و حضور زائران توانمند و آگاه به مسائل بهداشتی و امدادی در مراسم پیاده‌روی اربعین، معاونت آموزش‌های همگانی جمعیت هلال احمر، بسته آموزشی در قالب آموزش همگانی برای زائران فراهم کرده است.

این بسته آموزشی حاوی توصیه در خصوص موارد بهداشتی، بیماری‌های شایع، آموزش مربوط به پیشگیری‌ها، مواجهه با مخاطرات شایع در مرزها و ویدئوهای آموزشی است.

زائران علاقه‌مند می‌توانند پس از مطالعه و مشاهده این بسته آموزشی در آزمون این دوره شرکت و در صورت قبولی گواهینامه حضور در دوره آموزشی جمعیت هلال احمر را دریافت کنند.

دریافت آموزش‌‌های همگانی جمعیت هلال احمر ویژه اربعین حسینی

انتهای پیام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه خود را برای مراسم اربعین آماده کنیم + فیلم آموزشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..