تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاچاقچیان تریاک در دام نیروی انتظامی فاروج

ساعت: 18:32 منتشر شده در مورخ: 1395/09/30 شناسه خبر: 983392

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از کشف 20 کیلوگرم تریاک از یک خودروی سواری پژو پارس در شهرستان فاروج خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از راه فاروج سرهنگ مومنی گفت: پس از دریافت خبر مبنی بر انتقال بک محموله مواد مخدر از مسیر شهرستان، رسیدگی به آن در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کارهای اطلاعاتی و عملیاتی خودروی حامل مواد شناسایی و توسط یک دستگاه خودروی تیزرو متوقف شد؛ که در بازدید از خودرو 20 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

فرماندهی انتظامی فاروج با اشاره به رشد 40 درصدی کشفیات امسال نسبت به سال گذشته اضافه کرد: با توجه به اهمیت پیشگیری و مبارزه با رواج مواد مخدر، شناسایی و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر یکی از موارد مورد تأکید است که در سطح شهرستان به‌صورت جدی دنبال می شود.

انتهای خبر 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاچاقچیان تریاک در دام نیروی انتظامی فاروج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..