تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت بازیکن جنجالی به اردوی استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عرفان باقری در فصل نقل و انتقالات ابتدا به دنبال حضور در پرسپولیس بود و حتی با این تیم قرارداد هم امضاء کرد اما به خاطر قرارداد قبلی مجبور به بازگشت به اردوی آبی شد.

او در تمرینات تیم ملی جوانان هم با حواشی ای که به وجود آورد شانس همراهی این تیم در تورنمنت کافا را از دست داد. عرفان باقری اردوی تیم ملی جوانان را به دلیل گرما ترک کرد! به هر صورت این بازیکن بار دیگر به اردوی تیم آبی برگشته است. این بار اگر این بازیکن بی انضباطی کند شانس ادامه حضور در تیم آبی را هم از دست خواهد دید و باید دید آیا این بار از موقعیت هایی که از دست داد متنبه شده است یا نه؟

گفتنی است، سرمربی تیم استقلال هم چند روزی به او اجازه حضور در تمرینات تیم استقلال را نداد.

۲۵۶ ۲۵۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت بازیکن جنجالی به اردوی استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..