تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدول قیمت گوشی شیائومی امروز چهارشنبه ۱۹ مرداد۱۴۰۱

جدول قیمت گوشی شیائومی امروز چهارشنبه ۱۹ مرداد۱۴۰۱

روزنو :قیمت انواع گوشی شیائومی در بازار امروز چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ مشخص شد.

، قیمت گوشی شیائومی شامل مدل‌های روز و قدیمی‌تر در بازار امروز چهارشنبه 19 مرداد ۱۴۰۱ به این ترتیب است:

شیائومی در چند سال اخیر با بازاریابی صحیح و ارائه محصولات باکیفیت و بسیار ارزان توانست به یکی از قطب‌های اصلی تلفن‌ همراه در جهان تبدیل شود. این شرکت همواره از فناوری‌های نوین در محصولات خود استفاده می‌کند که به فروش مدل‌های آن کمک فراوانی می‌کند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9T دو سیم‌ کارته با ظرفیت 128 گیگابایت از سری گوشی‌های باکیفیت این برند است که به فناوری 5G مجهز شده است. این محصول دارای دوربین سه‌گانه با کیفیت‌های 48، 2 و 2 مگاپیکسل در پشت گوشی است. در ادامه آخرین فهرست قیمت گوشی‌های شیائومی در بازار را مشاهده می‌کنید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدول قیمت گوشی شیائومی امروز چهارشنبه ۱۹ مرداد۱۴۰۱»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..