تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضرت زینب (س) ، اول تبیین گر جهان اسلام ؛الگوی خبرنگاران مسلمان در میدان جهاد تبیین

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج،مسئول بانوان سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه فرماندهی بزرگ‌بانوی جهان اسلام در جنگ نرم بعد از واقعه عاشورا چنان اثربخش و جهان‌شمول بود که سالیان طولانی اسلام را زنده نگه داشته است، گفت:امروز بانوان رسانه‌ای نیز با تاسی ازحضرت زینب (س) پیشتاز میدان شده و در جنگ تحریف با سلاح ایمان و اراده به مقابله با دشمن رفته و با آگاهی بخشیدن و تبیین حقایق اجرای فرمان جهاد تبیین را در دستور کار قرار داده اند.

محدثه فردی در گفتگو با خبرنگار ما ،با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و آغاز فرماندهی جبهه نرم سپاه حسین علیه السلام توسط حضرت زینب سلام الله اظهار کرد:
واقعه عاشورا و جنگ سخت سپاه دشمن با سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش به گونه‌ای تمام شد که مسئولیت اصلی تبیین وقایع و مقابله با جریان تحریف به بانوی بزرگ اسلام حضرت زینب سلام الله علیها سپرده شد‌.
وی با بیان اینکه فرماندهی بزرگ‌بانوی جهان اسلام در جنگ نرم بعد از واقعه عاشورا چنان اثربخش و جهان‌شمول بود که سالیان طولانی با وجود همه دشمنی جاهلیت سنتی و مدرن همچنان اسلام را زنده نگه داشته است، گفت:امروز بانوان رسانه‌ای نیز با تاسی از بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت زینب سلام الله علیها پیشتاز میدان شده و در جنگ تحریف با سلاح ایمان و اراده به مقابله با دشمن تا بن دندان مسلح به سلاح نرم رفته و با آگاهی بخشیدن و تبیین حقایق اجرای فرمان جهاد تبیین را در دستور کار قرار دادند.
مسئول بانوان سازمان بسیج رسانه استان گیلان با گرامیداشت ایام سوگواری آل‌الله و تقارن آن با روز خبرنگار تصریح کرد:
یک روز که نه بلکه همه سال را باید به نام بزرگداشت مقام خبرنگار نامید چرا که روشنگری، مقابله با جریان تحریف که به جنگ با اراده ها آمده روز، زمان و ساعت و نمی شناسد و خبرنگاران هر لحظه خود را مکلف به رسالت خطیر آگاهی بخشیدن میدانند.
فردی با تاکید بر اهمیت روز خبرنگار و تقارن آن با سالروز آغاز مسئولیت تبیین گری حضرت زینب سلام الله علیها گفت: خبرنگاران به ویژه بانوان رسانه ای با تاسی از حضرت زینب سلام الله علیها مسلح به سلاح ایمان و اراده به جنگ با امپراتوری رسانه دنیا رفته و با الگو گرفتن از حضرت زینب سلام الله علیها خود را پیشتاز میدان جهاد تبیین می دانند.
وی با بیان اینکه فرمان جهاد تبیین توسط رهبر انقلاب وظیفه اصحاب رسانه را دوچندان کرده است افزود: خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند و بانوان رسانه‌ای که بیش از نیمی از جمعیت رسانه کشور را به خود اختصاص داده‌اند با الگو گرفتن از اول خبرنگار و تبیین گر جهان اسلام حضرت زینب سلام الله علیها پای در میدان جهاد تبیین گذاشته اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضرت زینب (س) ، اول تبیین گر جهان اسلام ؛الگوی خبرنگاران مسلمان در میدان جهاد تبیین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..