تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش سرپرست هوادار به اتفاقات و حواشی ترکیه: همه چیز بزرگنمایی شد!

«علی طهماسبی» در گفت‌وگو با رکنا ورزشی، در مورد آخرین وضعیت این تیم قبل از شروع هفته اول رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد. به همت مسئولان باشگاه خواسته الهامی محقق شد و اردوی خوبی در ترکیه برگزار کردیم. این اردو واقعا عالی بود و بسیاری از برنامه‌های تاکتیکی مرور شد و بازیکنان جدید با تیم قبلی هماهنگ شدند. فکر می‌کنم تیم آماده‌ای هستیم و با قدرت به مصاف رقبا می‌رویم.

وی با اشاره به بازی هفته اول مقابل آلومینیوم اراک تصریح کرد: بازی‌های لیگ همه سخت هستند. بازی‌های هفته اول مهم‌تر هستند چرا که امتیاز گرفتن در این هفته‌ها می‌تواند به تیم‌ها در هفته‌های سخت و فشرده آخر فصل کمک کند. اگر بتوانیم در این هفته‌ها ابتدایی خوب امتیاز کسب کنیم، می‌توانیم لیگ را با امنیت خاطر بیشتری پیش ببریم. خوشبختانه بازیکنان خوبی به ما ملحق شدند و بسیاری از بازیکنان تاثیر گذار فصل قبل قراردادشان را تمدید کردند از این‌رو فصل خوبی را برای تیم هوادار پیش‌بینی می‌کنم.

مدیر تیم هوادار در مورد درگیری در اردوی ترکیه با تیم نساجی و این که می خواهند الهامی را در بازی با آلومینیوم و فصل پیش‌رو چطور کنترل کنند، گفت: آنچه در ترکیه رخ داد بزرگنمایی شد. بهتر است به آن نپردازیم. ما مربیان و مدیران تیم‌ها همه با هم دوست هستیم و قطعا شما رفاقت‌های ما را ندیده‌اید. از این‌رو ما با این دید به استقبال لیگ نمی‌رویم. ضمن این‌که در مورد الهامی حساسیت‌ها زیاد شده است. او مربی خوب، کار بلد و مهربانی است و بازیکنان ربطه خوبی با او دارند. مثل یک دوست با بازیکنان رفتار می‌کند و این دوستی در ادامه راه به ما کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

علی بابا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش سرپرست هوادار به اتفاقات و حواشی ترکیه: همه چیز بزرگنمایی شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..