تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقام عراقی: شمار زائران کربلا در روز عاشورا ۶ میلیون نفر بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: علی المیالی معاون استاندار کربلای معلا سه‌شنبه شب اعلام کرد که شمار زائران این استان در عاشورای امسال از ۶ میلیون تن گذشته است.

المیالی به شبکه سومریه نیوز عراق گفت در چند ساعت آینده جزییات بیشتری درخصوص شمار زائران عاشورا اعلام می‌شود.

دی گفت: بیش از ۲۰ هزار دوربین حرارتی توسط نیروهای امنیتی در استان کربلا کارگذاشته شد و یک مورد نیز تخلف رخ نداده که این امر بیانگر موفقیت‌آمیز بودن طرح امنیتی دارد.

المیالی شمار کاروان‌های حسینی را ۲ هزار و ۲۰۰ عدد اعلام کرد و افزود که بیش از ۲ هزار کارگر شهرداری از مرکز استان کربلا در این مراسم مشارکت داشته‌اند.

وی همچنین گفت که در این مراسم ۵۰۰ ماشین سنگین نیز حضور داشته و بیش از ۳۰ هزار نیروی امنیتی نیز امنیت این مراسم را تأمین کرده‌اند.

از سوی دیگر سازمان رسانه و ارتباطات عراق نیز اعلام کرد که در این مراسم ۱۹۷ مؤسسة رسانه‌ای و ۴۰ تیم برای پوشش مراسم عاشورا حضور داشته‌اند که از این تعداد ۷۸ شبکه تلویزیونی و ۳۰۰ خبرنگار را می توان نام برد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقام عراقی: شمار زائران کربلا در روز عاشورا ۶ میلیون نفر بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..