تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی تهران، چهار شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، از ترافیک مقطعی، ولی در حال حرکت در بزرگراه‌های نواب، همت، حکیم و شیخ فضل الله خبر داد.

وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی تهران، چهار شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: با رصدی که از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت صورت پذیرفت، شاهد خلوتی در اکثر معابر شهر تهران بودیم.

وی گفت: در برخی محدوده‌های بزرگراه نواب، همت، حکیم، شیخ فضل الله شاهد ترافیک مقطعی، ولی در حال حرکت هستیم که به نسبت روز‌های گذشته از حجم کمتری از ترافیک برخوردار هستند.

 رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت ادامه داد: امروز از ابتدای صبح در دیگر معابر شهر تهران بار ترافیکی خاصی مشاهده نگردید و تردد خودرو‌ها به سهولت انجام و ترافیک روانی را شاهد هستیم. 

سرهنگ شریفی بیان داشت: ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران برخی رانندگان فکر سرعت و سبقت را در این معابر به ذهن خطور دهند و از خلوتی سطح شهر جهت زودتر رسیدن استفاده کنند و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی را داشته باشند، که به این دسته از رانندگان توصیه میگردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبجگاهی شهر تهران تردد نمایید.

 رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت افزود: با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند به همین منظور، تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت و سبقت‌ها حضور دارند و با تخلفات سرعت و سبقت برخورد می‌نمایند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی تهران، چهار شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..