تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام عزای عمومی در شهرستان خوشاب

چهارشنبه ۱۹مردادماه

امام جمعه و فرماندار شهرستان خوشاب روز چهارشنبه ۱۹مردادماه را در شهرستان خوشاب عزای عمومی اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،در  پیام محمودشم آبادی فرماندار شهرستان خوشاب وحجت الاسلام مرتضی تیجانی امام جمعه خوشاب امده است :خبر درگذشتاعلام عزای عمومی در شهرستان خوشاب ۵نفر از همشهریان عزیز درحادثه روستای عبدل آباد شهرستان خوشاب درایام حزن آل الله باعث غم واندوه همگان شد.

ضمن تسلیت به بازماندگان وعموم همشهریان  چهارشنبه ۱۹ مرداد ماه درشهرستان خوشاب عزای عمومی اعلام می‌شود.

به دنبال گرفتار شدن یک کودک ۱۰ ساله در استخر کشاورزی روستای عبدل آباد خوشاب در ۱۷ مرداد، چهار نفر از بستگان وی برای نجات این کودک خود را به آب انداختند که همگی به علت ناآشنایی با فن شنا غرق شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام عزای عمومی در شهرستان خوشاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..