تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال خوب دانش آموزان کردستانی از طرح مدرسه تابستان

غلامعلی کرمی نیاز به تشریح اهداف طرح مدرسه تابستان در مدارس دوره ابتدایی پرداخت و گفت: به منظور جبران نواقص احتمالی آموزشی در دوران کرونا که در آموزش‌های غیرحضوری ایجاد شد، طرح مدرسه تابستان در کلیه مدارس ابتدایی استان در حال اجراست.

کرمی نیاز با بیان اینکه طرح مدرسه تابستانه در دو بخش در حال اجرا می‌باشد؛ گفت: طرح جبران و تثبیت یادگیری برای تمامی کودکان بازمانده از تحصیل، کل دانش آموزان دوره اول که در ارزشیابی پیشرفت تحصیلی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ در درس فارسی و ریاضی دارای سطوح عملکرد تحصیلی «قابل قبول» و نیاز به آموزش و تلاش بیشتر» می‌باشند و همچنین تمام دانش آموزان دوره دوم که در ارزشیابی پیشرفت تحصیلی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ در درس فارسی، ریاضی و علوم دارای سطوح عملکرد تحصیلی «قابل قبول» و نیاز به آموزش و تلاش بیشتر» می‌باشند انجام می‌شود.

او ادامه داد: بخش دوم طرح مدرسه تابستانه طرح مطالعه دقیق و یادگیری است که این طرح در راستای سند تحول بنیادین و افزایش سرانه مطالعه دانش آموزان در تابستان و در بستر فضای مجازی اجرا می‌شود.

کرمی نیاز با بیان اینکه مخاطب این طرح تمامی دانش آموزان دوره ابتدایی می‌باشد؛ گفت: هر هفته یک کتاب داستان به صورت صوتی و نوشتاری توسط معلمان مربوطه در سامانه بارگذاری می‌شود و دانش آموزان پس از مطالعه توسط معلمان ارزیابی می‌شوند.

معاون آموزش ابتدایی استان در ادامه به اهداف طرح مدرسه تابستانه (مطالعه دقیق و یادگیری عمیق) نیز اشاره کرد و ارتقای سطح فرهنگ مطالعه، گسترش واژگان دانش آموزان، ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی، ارتقای سطح عملکرد آموزشی مدارس و تقویت مهارت خواندن و نوشتن دانش آموزان را از اهداف این طرح برشمرد.

کرمی نیاز استقبال دانش آموزان کردستانی از طرح مدرسه تابستان را قابل قبول و مطلوب ارزیابی کرد و گفت: انتظار می‌رود که والدین دانش آموز نیز همراهی و همکاری لازم را در زمینه اجرایی شدن این طرح داشته باشند.

او با بیان اینکه طرح مدرسه تابستان (مطالعه دقیق و یادگیری عمیق) تا ۱۵ شهریورماه ادامه خواهد داشت؛ گفت: دانش آموزانی که به هر دلیلی به فضای مجازی دسترسی نداشته باشند می‌توانند از طریق راهبران آموزشی و معلم مربوطه و همچنین طی هماهنگی که با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به عمل آمده است، از طریق کتابخانه سیار این کانون کتاب‌های داستان را به صورت امانی تحویل گرفته و پس از مطالعه آن را عودت نمایند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال خوب دانش آموزان کردستانی از طرح مدرسه تابستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..