تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاگردی در مکتب سخاوت اهل بیت(ع)

مردم شهر قم با بهره گیری از کرامت و سخاوت کریمه اهل بیت (س)، این روزها از عزاداران حسینی پذیرایی می کنند.

شاگردی در مکتب سخاوت اهل بیت(ع)به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ نذری دادن برای تک تک مردمان این دیار ارزش معنوی دارد؛ نذری بالای شهر و پائین شهر نمی‌شناسد، فرقی ندارد چه غذایی باشد مهم نذری است که برای اجابت آن نیت می‌کنیم.

نذری از آب خوردن شروع می‌شود تا چای و شیر و شربت، انواع غذا ها و یا حتی مواد اولیه و ضروری طبخ این غذاها، هر کس به وسع خودش، از یک قابلمه کوچک روی اجاق منزل شروع می‌شود تا ده ها دیگ و...

مراسم نذری پزان اختصاص به قشر خاصی ندارد و هرکس در حد وسع خود می‌تواند در فراهم کردن نذری اقدام کرده و یا حتی تهیه برخی از اقلام آن را تقبل کند.

 مراسم نذری دادن مملو از ارزش‌های انسانی و اسلامی است که در کنار همیاری و دوستی مردم، نشان دهنده فرهنگ، آداب و رسوم و عقاید و سنت‌های ماست و نشانه‌هایی از عواطف، احساسات و یکدلی مردم و شریک بودنشان در مراسم های مختلف مذهبی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاگردی در مکتب سخاوت اهل بیت(ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..