تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روسیه: انفجار مهمات، علت انفجار‌ها در پایگاه هوایی کریمه بود

روسیه اعلام کرد انفجار‌های بزرگی که در یک پایگاه هوایی نظامی مهم در شبه جزیره کریمه رخ داد، به علت انفجار مهمات و نه به سبب حمله اوکراین بوده است.

روسیه: انفجار مهمات، علت انفجار‌ها در پایگاه هوایی کریمه بودبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از«خبرگزاری فرانسه»: روسیه روز سه شنبه اعلام کرد انفجار‌های بزرگی که در یک پایگاه هوایی نظامی مهم در شبه جزیره کریمه رخ داد، به علت انفجار مهمات و نه به سبب حمله اوکراین بوده است.
بر اساس این گزارش، تصویر‌های آماتور جالب توجهی در رسانه‌های مجازی منتشر شده است که گردشگرانی را نشان می‌دهد که در پی شکل گرفتن ابر‌های بالون شکل از دود خاکستری در آسمان، با ترس و نگرانی، به همراه فرزندان خردسالشان در حال فرار هستند.
این انفجار‌ها پایگاه هوایی ساکی (Saki) را در یکصد و شصت و هفتمین روز تهاجم مسکو (به اوکراین) لرزاند.
روسیه شبه جزیره کریمه را در سال ۲۰۱۴ به خاک خود ضمیمه کرد و از این منطقه به عنوان سکویی برای حمله به اوکراین بهره گرفت، با این حال به ندرت پیش آمده است که این منطقه هدف حمله نیرو‌های اوکراینی قرار بگیرد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد «مقادیری مهمات» در این پایگاه بر اثر حادثه‌ای منفجر شد.

مقامات این منطقه می گویند در این حادثه یک نفر کشته شده است. مسئولان بهداشتی محلی پیش از این اعلام کرده بودند که پنج نفر، از جمله یک کودک زخمی شده اند.
وزارت دفاع روسیه همچنین افزود: درصدد کشف علت وقوع این انفجارهاست، با این حال تاکید کرد این پایگاه هوایی هدف حمله نبوده است.
کی یف هیچ واکنش فوری به این انفجار‌ها نشان نداده است.
ارتش اوکراین، که ماه هاست خواهان سلاح‌های دوربرد از هم پیمانان غربی شده، از زمان دست یافتن به برخی از این سلاح‌ها در هفته‌های گذشته، هدف‌هایی را در عمق سرزمین تحت حاکمیت روسیه هدف قرار داده است.
مسکو کریمه را از اوکراین و در پی سلسله تظاهرات و اعتراض‌های خیابانی سراسری که به سرنگونی رئیس جمهور دوست کرملین انجامید، به تصرف درآورد. اعتراض‌های خیابان سبب درگیری میان ارتش (اوکراین) و جدایی طلبان تحت حمایت مسکو در شرق اوکراین شد و زمینه تهاجم همه جانبه مسکو در ۲۴ فوریه امسال را فراهم کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روسیه: انفجار مهمات، علت انفجار‌ها در پایگاه هوایی کریمه بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..