تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خاطرات هاشمی رفسنجانی، ۱۸ مرداد ۱۳۷۸: اقدام یلتسین به عزل نخست‌وزیر روسیه، پس از سه ماه کار و معرفی پوتین باعث تعجب است؛ معمولاً از این اقدامات عجیب دارد

خاطرات هاشمی رفسنجانی: در خبرهای امروز، اقدام آقای [بوریس] یلتسین، [رییس‌جمهور روسیه]، به عزل نخست‌وزیر روسیه، پس از سه ماه کار و معرفی آقای [ولادیمیر] پوتین، رییس امنیت روسیه به مجلس، باعث تعجب است؛ معمولاً از این اقدامات عجیب دارد. پنجمین انتصاب نخست‌وزیر، در مدت یک سال است و آقای یلتسین گفته، می‌خواهد پوتین را برای جانشینی خودش آماده کند. همچنین خبر موافقت یاسر عرفات، [رییس سازمان آزادیبخش فلسطین]، برای تأخیر چند هفته‌ای در اجرای توافق وای‌ریور مهم است؛ گویا با فشار آمریکا روی داده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خاطرات هاشمی رفسنجانی، ۱۸ مرداد ۱۳۷۸: اقدام یلتسین به عزل نخست‌وزیر روسیه، پس از سه ماه کار و معرفی پوتین باعث تعجب است؛ معمولاً از این اقدامات عجیب دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..