تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احساساتی شدن منصوریان و تشویق قشقایی

کد خبر: ۴۴۵۳۴۸

۲۲۶  بازدید

 خبرگزاری تسنیم: تیم‌های فوتبال نفت تهران و استقلال از ساعت 16:20 (سه شنبه) در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان 90 دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

* زمانی که بازی به وقت اضافه کشیده شد علیرضا منصوریان مانند یک لیدر از هواداران خواست که به تشویق تیمشان بپردازد. او که احساساتی شده بود بارها به سمت هواداران می‌رفت و از آنها می‌خواست که به تشویق استقلال بپردازند.

* در حالی که حدود 200 هوادار نفت تهران در ورزشگاه حضور دارند بارها شعار شش‌تایی سر می‌دادند و همین مسئله باعث شد هواداران استقلال به کنایه تیم قشقایی شیراز را تشویق کنند.

* یکی از هواداران تیم استقلال به دلیل هیجان زیاد از حال رفت تا ماموران او را به اورژانس منتقل کنند.

* زمانی که بازی در وقت قانونی به پایان رسید مهدی رحمتی به رختکن رفت و موقع صحبت‌های علیرضا منصوریان با بازیکنان حضور نداشت.

* اواخر بازی در نیمه دوم هواداران استقلال یک پارچه به تشویق آرش افشین پرداخته و از منصوریان خواستند این بازیکن را وارد زمین کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احساساتی شدن منصوریان و تشویق قشقایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..