تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواشناسی خراسان رضوی هشدار سطح زرد صادر کرد

هواشناسی به وقوع بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق در استان برای امروز و احتمال سیلاب به ویژه در مناطق شمال غرب خراسان رضوی هشدار سطح زرد صادر کرد.

در این هشدار آمده است: بر اساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناس در کنار سایر ناپایداریهای جوی در این استان، با افزایش فشار هوا به تدریج از ساعات عصر امروز بر شدت و سرعت وزش باد در مناطق مختلف خراسان رضوی افزوده خواهد شد.

بر طبق این اطلاعیه، وقوع بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق و احتمال آبگرفتگی، ایجاد روان‌آب و سیلاب به ویژه در شمال غرب استان خراسان رضوی تا اواخر امشب، سه‌شنبه شب دور از انتظار نیست.

همچنین وزش باد شدید در مناطق بادخیز استان خراسان رضوی به ویژه در نواحی جنوبی و نوار شرقی، همراه با گرد وخاک، کاهش میدان دید، کاهش کیفیت هوا و احتمال بروز خسارت تا پایان هفته جاری خواهد بود.

در این اطلاعیه که زمان شروع فعالیت این سامانه از عصر امروز تا روز جمعه پیش‌بینی شده است، نسبت به تمهیدات لازم در خصوص جلوگیری از خسارات ناشی از افزایش شدت وزش باد و همچنین خودداری از عملیات کوهنوردی و صعود به ارتفاعات تاکید شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواشناسی خراسان رضوی هشدار سطح زرد صادر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..