تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برداشت ۳ هزار و ۸۰۰ تن میوه‌های سردرختی در فیروزکوه

برداشت میوه‌های گلابی، هلو، شلیل و آلو از سطح ۱۷۵ هکتار از باغات فیروزکوه آغاز شد.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان تهران ، رئیس اداره جهاد کشاورزی فیروزکوه گفت:پیش بینی می‌شود تا پایان برداشت ۳ هزار و ۸۰۰ تن از انواع هلو، شلیل، گلابی و آلو از باغات این شهرستان برداشت شود.

برداشت ۳ هزار و ۸۰۰ تن برداشت میوه‌های سردرختی در فیروزکوه


رضا فرازی افزود: بیش از ۳ هزار هکتار از باغات این شهرستان به کشت میوه‌های درختی اختصاص دارد که از اواخر شهریور برداشت گردو و انار از باغات جنوب شرق فیروزکوه آغاز می‌شود.


وی گفت: ارکانیک بودن و استفاده نکردن از سم و کود از ویپگی‌های میوه‌های سردرختی این شهرستان محسوب می‌شود.


رسول یحیی از باغداران روستای فرح آباد فیروزکوه گفت: ۶ هزار هکتار از باغ در این روستا که از پدرم به یادگار مانده را با کمک برادران و مادرم احیا کردیم.

برداشت ۳ هزار و ۸۰۰ تن برداشت میوه‌های سردرختی در فیروزکوه


وی افزود: خوشبختانه امسال با شرایط آب و هوای مناسب میزان برداشت گلابی، شلیل و هلو در باغمان افزایش چشمگیری داشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برداشت ۳ هزار و ۸۰۰ تن میوه‌های سردرختی در فیروزکوه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..