تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود مجله BBC Music – سپتامبر ۲۰۲۲

5/5 - (1 امتیاز)

مجله BBC Music – بی بی سی موزیک

| شماره سپتامبر ۲۰۲۲ اضافه شد |

مجله-BBC-Music-Magazine

مجله BBC Music را می‌توانیم پرفروش‌ترین مجله موسیقی کلاسیک جهان بنامیم که برای علاقه‌مندان به این حوزه بسیار مناسب است. شما می‌توانید با خواندن این مجله، اطلاعات خود را در مورد موسیقی کلاسیک زنده کرده و مصاحبه‌ی بی بی سی با بزرگ‌ترین هنرمندان این عرصه را نظاره کنید. این مجله به ویژگی‌های جذاب رشته موسیقی پرداخته و موضوعات جذاب این عرصه را دنبال می‌کند. هر شماره از این مجله به آخرین اخبار و نظرات در سرتاسر دنیای موسیقی پرداخته و بررسی‌های جذابی از آهنگ‌های جدید ارائه شده در دنیای موسیقی خواهد داشت.

در مجله BBC Music خواهیم دید که بهترین نوازندگان این عرصه چه تجارتی را به‌همراه دارند و در رتبه‌بندی دارای چه وضعیتی هستند. این مجله یقینا بهترین انتخاب برای علاقه‌مندان موسیقی کلاسیک است و حتی علاقه‌مندان موسیقی مدرن و نو نیز از خواندن آن لذت خواهند برد.

فوریه ۲۰۲۱

در این شماره از مجله BBC Music قصد داریم که به سراغ پیانو رفته و سازهای گمشده روسیه را مورد بررسی قرار دهیم. در یک بخش ویژه به صدای سیاسی اپرای ایتالیا خواهیم پرداخت و سپس به سراغ داستان تئاتر مجلل لویی پانزدهم می‌پردازیم که در دوران اپرای ورسای جریان داشته است. در نهایت و در بخش مصاحبه‌ی مجله با اولین گلنی همراه خواهیم شد که زندگی حرفه‌ای پر فراز و نشیبی در دنیای موسیقی داشته است.

دانلود-مجله-BBC-Music

مارس ۲۰۲۱

در این شماره از مجله BBC Music موزارت واقعی را تحلیل خواهیم کرد. مقایسه موسیقی وی با روندی که در موسیقی کنونی دنبال می‌شود، مورد بسیار مهمی است که در این مجله به آن خواهیم پرداخت. مباحث فرعی دیگری هم وجود دارد که به اخبار موزیک در ماهی که گذشت و مباحث دیگر خواهد پرداخت.

مجله-BBC-Music

آوریل ۲۰۲۱

این شماره از مجله به مالکوم آرنولد اختصاص پیدا کرده است و قرار است که حرفه‌ی موزیک وی را از دیدگاه کلاسیک مورد بحث و بررسی قرار دهیم. این مجله شامل اطلاعات ارزشمندی در مورد دنیای موسیقی در ماهی که گذشت، دارد و می‌توانید آن‌ها را دنبال کنید. کیفیت مجله بسیار عالی است و می‌توانید در فرمت PDF آن را دریافت کنید.

مجله-BBC-Music

می ۲۰۲۱

در این شماره از مجله به سراغ برندگان سال ۲۰۲۱ رفته و هرکدام از آن‌ها را بررسی خواهیم کرد. یکی از برندگان این جوایز فاطیما بوده است که مصاحبه کاملی هم در این شماره برای وی منتشر شده است. از موسیقی‌های اپرا صحبت کرده و به سراغ اخبار مهم در ماه گذشته نیز خواهیم رفت.

مجله-BBC-Music

ژوئن ۲۰۲۱

این شماره به ویلارد وایت اختصاص پیدا کرده است و در ادامه از تاثیر بر دنیای موسیقی خواهیم گفت. مصاحبه جذابی با وی انجام شده است و می‌توانید در ادامه اخبار و اطلاعات پیرامون موزیک و هنرمندان با استعداد را بررسی خواهیم کرد که می‌تواند جذاب باشد.

مجله-BBC-Music

جولای ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید با اشعار جذاب موزیسین جذابی همراه شده و نکات جذاب آموزشی را از وی دریافت کنید. صفحه آرایی این شماره بسیار جذاب است و علاقه مندان می‌توانند آن را دنبال کنند. این شماره به نکاتی هم اشاره خواهد کرد که می‌توانید شعر نوشته شده را به بهترین شکل ممکن تمام کنید.

مجله-BBC-Music

سپتامبر ۲۰۲۱

در این شماره می‌هوانید با بیاتریس رانا همراه شده و داستان زندگی وی را در عرصه موسیقی دنبال کنید. اطلاعات کاملی از کریر وی مشخص شده و می‌توانید با ترک‌های معروف وی نیز آشنا شوید. اطلاعات بیشتری از موسیقی در ماه گذشته نیز بررسی می‌شود.

مجله-BBC-Music

دسامبر ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید با استادان موسیقی جهان همراه شده و از آداب و رسوم کشورهای مختلف اطلاعات جالبی را دریافت کنید. مقالات جالبی هم پیرامون موسیقی سنتی مطرح خواهد شد و می‌توانید تصاویری از هرکدام از این مراسمات دریافت کنید.

مجله-BBC-Music

آوریل ۲۰۲۲

در این شماره می‌توانید با دنیل بارنبیویم همراه شده و داستان‌های جالبی از زندگی حرفه‌ای وی را بخوانید. در این شماره اتفاقات مهم موسیقی در یک ماه اخیر بررسی خواهد شد و می‌توانید با یک سری مصاحبه‌ها و بررسی‌ها نیز همراه شوید.

مجله-BBC-Music

سپتامبر ۲۰۲۲

در این شماره قرار است که ۳۰ مورد از بهترین موزیک‌های دوران معاصر را تحلیل کرده و آن‌ها را بررسی کنیم. آرتیست‌های مختلف در این شماره حضور دارند و می‌توانید اطلاعات و اخبار جالبی هم از اتفاقات پیرامون موزیک در طول ماه اخیر دریافت کنید.

مجله-BBC-Music-Magazine

info

The world’s best-selling classical music magazine.BBC Music Magazine is a must read for anyone with a passion for classical music.

Every issue brings the world of classical music to life, from interviews with the greatest artists and features on fascinating subjects, to all the latest news and opinions from around the music world. There are also reviews of over 100 recordings, each one rated by the finest writers in the business. BBC Music Magazine is the ultimate choice for classical music connoisseurs and new enthusiasts alike.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود مجله BBC Music – سپتامبر ۲۰۲۲»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..