تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مایکروسافت Azure در حوزه خدمات ابری با موتور بازی‌سازی یونیتی همکاری می‌کند

مایکروسافت اعلام کرد که آژور (Azure) به‌عنوان شریک رسمی خدمات ابری موتور بازی‌سازی یونیتی (Unity) انتخاب شده است. موتورهای بازی‌ساز مثل یونیتی به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهند تا محیط‌ها و عناصر سه‌بعدی را برای بازی‌ها، ابزارهای آموزشی و سایر تجربه‌های دیجیتال آنلاین طراحی و اجرا کنند. از زمان انتشار نسخه‌ی اول این موتور بازی‌سازی در سال ۲۰۰۵، عناوین بسیار محبوبی با آن ساخته شده است که ازجمله می‌توان به Pokémon Brilliant Diamond و Shining Pearl، Fall Guys، Genshin Impact و بسیاری دیگر اشاره کرد.

اکنون یونیتی امیدوار است با همکاری رسمی Azure مایکروسافت، خدمات خود را در حوزه‌های غیر از بازی نیز گسترش دهد. این شرکت به برنامه‌های جدیدی برای تبدیل موتور یونیتی به راهکار مبتنی‌بر پلتفرم ابری که نیازهای گسترده‌ی همه‌ی توسعه‌دهندگان را، از شرکت‌های بزرگ گرفته تا توسعه‌دهندگانی که به‌طور انفرادی کار می‌کنند برآورده کند، اشاره کرد. این شرکت قصد دارد این کار را با استفاده از سیستم‌های ابری Azure انجام دهد تا ابزارهای شبیه‌سازی سه‌بعدی (RT3D) لحظه‌ای موردنیاز برای توسعه‌ی مدل‌های دیجیتال و اشیای دلخواه برای انواع برنامه‌های آموزشی و شبیه‌سازی را فراهم کند.

مقاله‌ی مرتبط:

ZDNet می‌نویسد، مایکروسافت و یونیتی بر این باور هستند که شبیه‌سازی سه‌بعدی لحظه‌ای، برای هر صنعتی از تجارت الکترونیک گرفته تا انرژی، تولید و پزشکی و غیره، به یک فناوری مهم تبدیل خواهد شد.

توسعه‌دهندگانی که بازی‌ها یا تجربه‌های کاربری غیر از حوزه‌ی گیمینگ را با موتور یونیتی ایجاد می‌کنند، اکنون قادر خواهند بود، آثار خود را با روشی سریع‌تر و آسان‌تر روی دستگاه‌های ویندوزی و ایکس‌باکس ارائه دهند. یونیتی و مایکروسافت قصد دارند این کار را با استفاده از جدیدترین نوآوری پلتفرم، رایانش ابری و ساده‌سازی تجربه‌ی انتشار، ممکن سازند.

درحال‌حاضر هیچ چارچوب زمانی مشخصی برای انتشار اولین ابزارها یا خدمات مشترک مایکروسافت و یونیتی ارائه نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مایکروسافت Azure در حوزه خدمات ابری با موتور بازی‌سازی یونیتی همکاری می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..