تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسانی که فتنه‌گران را نفی نکنند نمی‌توانند بگویند ما با فتنه‌گران مبارزه می‌کنیم

ساعت: 15:48 منتشر شده در مورخ: 1395/09/30 شناسه خبر: 983207

حجت‌الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه کسانی که فتنه‌گران را نفی نکنند نمی‌توانند بگویند ما با فتنه‌گران مبارزه می‌کنیم، متذکر شد: این کسانی که ترییون دارند مانند رئیس جمهور چرا تا به حال از فتنه حرف نزنند و انها را نفی نکردند. با اینها نمی‌شود با فتنه مبارزه کرد. مردم فتنه را خاموش کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نگاه آبیک؛ صبح امروز جلسه بزرگداشت حماسه ۹ دی به ریاست امام جمعه آبیک و با حضور معاون فرمانداری آبیک و سایر مسؤولان شهرستان آبیک در دفتر امام جمعه برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی امام جمعه آبیک در این جلسه با اشاره به اهمیت دشمن شناسی اظهار داشت: فتنه از هر جنگی بد تر است. فتنه از درون است و سعی دارد از درون یک نظام را فرو بریزد ولی دشمن از بیرون سعی در نابودی نظام دارد.

وی تصریح کرد: کسی که می‌گوید من با فتنه مبارزه می‌کنم باید دارای ۳ خصوصیت باشد؛ اول اهل بصیرت است. اهل مقاومت و آگاه است. حق را می‌شناسد و باطل را از حق می‌داند و دوست را از دشمن تشخیص می‌دهد کسی که این ویژگی‌ها را نداشته باشد و بگوید من با فتنه مبارزه می‌کنم لاف می‌زند و دروغ می‌گوید.

امام جمعه آبیک ادامه داد: کسی که می‌خواهد با فتنه‌گران مبارزه کند باید این را بداند و بشناسد که دنیا زودگذر است و قابل تکیه نیست و نباید فریب دنیا را بخورند. کسانی که فتنه می‌کنند گول دنیا را خورده‌اند و دل به دنیا بسته‌اند و فکر می‌کند دنیا برای آن‌ها ماندگار است.

وی با تأکید بر اینکه خانه شما دنیا نیست. به این دنیای هیچ دل نبندید، متذکر شد: شما به جای دیگر خواهید رفت و این دنیا به کسی وفا نکرده است و شما برای یک چیز پوچ و تهی دنیا و آخرت خود را ویران کرده‌اید.

حجت‌الاسلام موسوی اظهار داشت: عده‌ای آمدند با این انقلاب روشن و انقلابی که بر خواسته از عاشورا و نهضت امام علی(ع) است و با این انقلاب در افتادند و چطور قابل قبول است کسی که با انقلاب گره خورده است می‌تواند با دشمنان هم صحبت شوند و دشمن را کدخدا بداند.

وی با تأکید بر اینکه مسؤولان باید خط قرمز خود را باید با فتنه‌گران حفظ کنند، گفت: کسانی که از فتنه‌گران حمایت می‌کنند چطور می‌توانیم حرف وی را قبول کنیم اگر به صورت حقیقی بخواهید با فتنه مبارزه بکنید باید مانند مردم در ۹ دی در خیابان‌ها حاضر شوند.

ریاست جلسه همایش ۹ دی متذکر شد: این آسییی که فتنه‌گران به انقلاب زدند هیچ جنگی به ما نزد و نه آمریکا و نه هیچ کشوری درگری نتوانست این آسیب را به ما بزند. آنها خود را بازیچه دست دشمن کردند.

امام جمعه آبیک با اشاره به اینکه وزبر راه در زمان فتنه ۸۸ یکی از مهره‌های اصلی موسوی بود، تصریح کرد: در این دولت آن وقت به فتنه‌گران پست می‌دهند. مگر وزیر راه پشتییان فتنه‌گران نبود. تازه در فاجعه قطارها علاوه بر اینکه از ملت عذرخواهی نمی‌کند بلکه بر علیه صدا و سیما نیز نامه می‌نویسد.

وی با اشاره به صحبت یکی از مسؤولان در قزوین گفتند: ما نمی‌توانیم مثل رجایی و باهنر باشیم، متذکر شد: عده‌ای در قزوین یا کمال بی‌شرمی این حرف‌ها را گفتند و عده‌ای دیگر می‌خواهند بر روی حرف ‌های آنها ماله بکشند.

حجت‌الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه کسانی که فتنه‌گران را نفی نکنند نمی‌توانند بگویند ما با فتنه‌گران مبارزه می‌کنیم، متذکر شد: این کسانی که ترییون دارند مانند رئیس جمهور چرا تا به حال از فتنه حرف نزنند و انها را نفی نکردند. با اینها نمی‌شود با فتنه مبارزه کرد. مردم فتنه را خاموش کردند.

وی افزود: مردمی که جانشان را برای این انقلاب دادند وخسارت‌های معنوی خوردند و فرزندانشان را در راه انقلاب دادند خودشان به صحنه آمدند و مشتی بر دهان فتنه‌گران کوبیدند و گفتند ما نمی‌گذاریم خون فرزندانمان را شما به هدر بدهید.

امام جمعه آبیک با بیان اینکه ۹ دی زنده این اگر ما تلاش نکنیم برای ۹ دی ما مرده‌ایم و خود خبر نداریم، گفت: امیدورایم برنامه‌های مسؤولین درست اجرا شود. ما بارها فقط قول شنیدیم و عمل نشد. عده‌ای باور کردند و دلشان را خوش کردند تازه فهمیدند همه آنها سراب بوده‌ است.

موسوی در پایان گفت: آمریکا آتشی که بر ایران می‌خواستند بزنند دامن خودشان را گرفت. برجام را که خودشان لغو کردند و تحریم‌ها را به قانون تبدیل کردند و همچنان همه سکوت اختیار کردند. آن‌هایی که می‌خواستن آمریکا را سرور کند خداوند خودشان را خاکشیر کرد.

انتهای خبر/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسانی که فتنه‌گران را نفی نکنند نمی‌توانند بگویند ما با فتنه‌گران مبارزه می‌کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..