تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقیف ۲۵دستگاه کامیون حامل مرغ فاقد مجوز دامپزشکی در کشتارگاه آبیک

ساعت: 15:48 منتشر شده در مورخ: 1395/09/30 شناسه خبر: 983216

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آبیک از توقیف 25دستگاه کامیون حامل مرغ فاقد مجوز دامپزشکی در کشتارگاه آبیک خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نگاه آبیک، مرتضی یعقوبی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آبیک، اظهار داشت: کارشناسان بخش دولتی در کنار مسئولین بهداشتی بخش خصوصی نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی در کشتارگاه‌ها را افزایش داده‌اند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آبیک اعلام کرد به دنبال استقرار نیروهای دولتی در کشتارگاه های طیور به منظور کنترل بهداشتی خودروهای حمل طیور زنده، طی ۲ ماه اخیر مجموعا تعداد ۲۵ دستگاه کامیون فاقدمجوز حمل مرغ زنده در کشتارگاه طیور شهرستان آبیک قرنطینه و محموله آن ضبط شده است.

دکتر مرتضی یعقوبی افزود: خودروهای توقیف شده فاقد گواهی بهداشتی حمل مرغ بودند که پس از قرنطینه درمحوطه کشتارگاه نسبت به نمونه برداری از محموله های آنها اقدام و در پایان زمان کار کشتارگاه مرغها کشتار و گوشت استحصالی تا حصول نتایج آزمایشگاهی در سردخانه شرکت توقیف گردید .

دکتر یعقوبی در ادامه اظهار داشت: با توجه به گزارش مواردی از بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در کشور، تشدید کنترل و نظارت بر تردد خودروهای حمل مرغ زنده به کشتارگاه و شستشو و ضد عفونی آن از اقدامات پیشگیرانه این اداره میباشد .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقیف ۲۵دستگاه کامیون حامل مرغ فاقد مجوز دامپزشکی در کشتارگاه آبیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..