تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع5 تن میوه شب یلدا در بین مددجویان کمیته امداد میاندوآب

ساعت: 15:48 منتشر شده در مورخ: 1395/09/30 شناسه خبر: 983228

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب خبر داد:

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب گفت: در آستانه شب یلدا، پنج تن میوه در بین نیازمندان و مددجویان تحت پوشش این نهاد توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول بخشی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: مانند سال های گذشته، امسال نیز اقدامات لازم را برای تهیه میوه شب یلدا برای مددجویان تحت پوشش با کمک خیرین انجام دادیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: در این راستا نزدیک به پنج تن میوه از طریق خیرین و نیکوکاران میدان میوه و تره بار میاندوآب برای توزیع در بین نیازمندان در اختیار کمیته امداد امام خمینی(ره) گذاشته شد که قبل از فرا رسیدن شب یلدا در بین خانوارهای مددجو توزیع شد.

وی با بیان اینکه این میوه شامل انواع میوه اعم از هندوانه، پرتقال، سیب و... بود، افزود: این میزان میوه به ارزش بیش از 90 میلیون ریال در بین 600 خانواده با بیش از یک هزار و 200 خانوار نیازمند و مددجو توزیع شد.

 بخشی با تقدیر و تشکر از نیکوکاران، خیرین و فروشندگان میوه که در این امر خدا پسندانه سهیم بودند، تصریح کرد: نیکوکاران همیشه یاری گر ما بوده  و درخواست های ما را اجابت کرده اند، و تقاضا داریم از این پس هم کمیته امداد را یاری کنند ودر رفع نیازهای نیازمندان واقعی جامعه وشهرمان، همیار این نهاد باشند و هم چنین این نهاد آمادگی دارد تا کمک های خیرین را در شب یلدا نیز به دست نیازمندان برساند.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع5 تن میوه شب یلدا در بین مددجویان کمیته امداد میاندوآب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..