تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف محموله 150 میلیون ریالی البسه قاچاق در میاندوآب

ساعت: 15:46 منتشر شده در مورخ: 1395/09/30 شناسه خبر: 983212

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با تلاش و هوشیاری کارکنان این منطقه انتظامی میاندوآب محموله البسه خارجی قاچاق در محورهای مواصلاتی این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز میاندوآب در حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک خودرو سواری مشکوک شده و آنها را مورد بازرسی قرار داده اند.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: در بازرسی های به عمل آمده از این خودرو، تعداد 532 ثوب البسهقاچاق خارجی که در آن جاسازی شده بود را از آن کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه در این زمینه یک نفر نیز دستگیر شده است، گفت: مراتب پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارسال شد.

شیخ نژاد با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله 150 میلیون ریال بود، تصریح کرد:  قاچاقچیان قصد انتقال این محموله را به شهرهای عمقی کشور داشتند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف محموله 150 میلیون ریالی البسه قاچاق در میاندوآب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..