تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساعت مچی عجیب و غریب ایلان ماسک که زمان مریخ و زمین را همزمان نشان می‌دهد

در سال ۲۰۲۱، تمدن بشری چندین برنامه اکتشافی را در خاک مریخ انجام داد. اعتقاد بر این است که رسیدن انسان به سیاره سرخ یک اما و اگر نیست، و تنها بحث زمان در میان است، اینکه چه زمان انسان ها برای اولین بار پا به مریخ خواهند گذاشت. ایلان ماسک، یکی از غول‌های پیشرو که سفرهای فضایی را ارائه می‌کند، هم برای کارهای تجاری و هم تفریحی، درباره تلاش‌های خود در اکتشافات فضایی صحبت کرده و فکر می‌کند که به زودی می‌توانیم به مریخ سفر کنیم. ساعت ایلان ماسک که این طور می گوید.

Behrens B025 MARS؛ طرح پروژه ONE

Behrens این ساعت را از صفر شروع کرد تا زمان هر دو سیاره به طور همزمان نشان دهد. این ساعت علاوه بر اینکه زمان واقعی زمین و مریخ را نشان می دهد، مناطق زمانی مختلف هر سیاره را نیز دارد.

۲۴ ساعت برابر با یک روز در زمین است. اما یک روز در مریخ بیشتر از یک روز ما در زمین طول می کشد. به همین دلیل است که یک شبانه روز در مریخ ۲۴ ساعت و ۳۷ دقیقه است.

این ساعت با یک عدد ۲۴ ساعته زمان مریخ را مشخص می کند و به طور خودکار ۳۷ دقیقه در طول روز را اضافه می کند.

بهرنز این ساعت را این گونه توصیف می‌کند:

«ویژگی این مدل این است که زمان در «ساعت‌ها» و «دقایق» توسط سیستم ۴ غلتکی (برای ساعت‌ها و دقیقه‌های زمین و مریخ) نمایش داده می‌شود.»

طبق وب سایت رسمی Behrens، قیمت این ساعت ۹۱۲۵ دلار است، اما متأسفانه می دانیم که اکنون موجودی آن تمام شده باشد.

در سال ۲۰۲۱، با رسیدن پروژه‌های فضایی کشورهای مختلف به مریخ و اکتشاف آن، BEHRENS تصمیم گرفت با توسعه پروژه فضایی خود، از پروژه‌های فضایی انسان‌ها قدردانی کند.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

مصاحبه عجیب پدر ایلان ماسک؛ ارول ماسک به پسر میلیاردرش افتخار نمی‌کند

رسوایی پشت رسوایی؛ ماجرای رابطه نامشروع ایلان ماسک با همسر بنیانگذار گوگل

پدر ایلان ماسک پس از بچه‌دار شدن مخفیانه دوباره: «تنها هدف ما در زمین تولیدمثل است»

شاهکاری دیگر از ایلان ماسک؛ او و یکی از مدیران ارشد نورالینک صاحب دوقلو شده اند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساعت مچی عجیب و غریب ایلان ماسک که زمان مریخ و زمین را همزمان نشان می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..