تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای تقویت قدرت باروری از این مغز غافل نشوید

اسیدهای چرب امگا۳، چربی‌ های سالمی هستند که در همه انواع مغزهای خام، از جمله گردو، یافت می‌ شوند و برای داشتن یک زندگی سالم نباید از آن ها غافل شد. در ادامه به بررسی برخی از فواید این اسیدها خصوصا در زمینه قدرت باروری می پردازیم.

اسیدهای چرب امگا۳

اسیدهای چرب امگا۳، چربی ‌های سالمی هستند که در همه انواع مغزهای خام، از جمله گردو ، یافت می ‌شوند. دانشمندان از امگا۳ به‌عنوان یکی از مواد مغذی ضروری نام می‌برند، چون انسان‌ ها باید این ماده مغذی را از منابع غذایی دریافت کنند. اسیدهای چرب امگا۳ می ‌توانند به کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی، آرتریت و سرطان کمک کنند.

بهبود عملکرد مغز

علاوه بر این‌ ها، مسئولیت عملکرد مغزی سالم هم بر عهده اسیدهای چرب امگا-۳ قرار دارد. این ماده مغذی، به شکل ‌گیری بینایی سالم و سیستم عصبی سالم در دوران جنینی کمک می ‌کند. بنابر این، دریافت امگا۳ در دوره‌ های مختلف زندگی برای همه افراد لازم است. کمبود اسیدهای چرب امگا۳ می‌ تواند به چنین مشکلاتی منجر شود: خشکی پوست، حافظه ضعیف،‌ افسردگی و خستگی.

تقویت باروری در مردان

یکی از فواید گردو که کمتر شناخته شده، تاثیر آن در تقویت باروری مردان است. مطالعات نشان داده‌ اند که اضافه کردن ۷۵ گرم گردو (کمی بیشتر از نصف فنجان) به برنامه روزانه غذایی در مردانی که براساس رژیم غذایی غربی تغذیه می‌کنند، باعث بهبودی در کیفیت اسپرم می‌شود.

کانال اخبار آشپزباشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای تقویت قدرت باروری از این مغز غافل نشوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..