تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




النخاله: رژیم اشغالگر برای توقف درگیری عجله داشت

در نشست خبری در تهران؛

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین توافق برای توقف درگیری را خواسته رژیم صهیونیستی خواند و گفت: رژیم به صورت جدی برای رسیدن به چنین توافقی تلاش کرد.

النخاله: رژیم اشغالگر برای توقف درگیری تعجیل داشتبه گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نشست خبری در تهران گفت: به مردم فلسطین که در برابر تجاوز اخیر، مقاومت و ایستادگی کرده اند درود می‌فرستم، در برابر شهدا تعظیم می‌کنم و به امت‌های عربی و اسلامی و همه آنانی که در کنار ما قرار داشتند زنده باد می‌گویم.

وی افزود: مردم فلسطین به ویژه گردان قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) در برابر تجاوزگر، دستاورد بزرگی داشتند، جنبش جهاد اسلامی با هدف دفاع از وحدت مردم فلسطین و وحدت میدانی شکل گرفته است. این جنبش ثابت قدم، قدرتمند و قوی‌تر از هر زمانی است و شاهد بوده اید که گردان قدس چه دستاورد‌هایی داشته است، در یک لحظه ۵۸ شهرک در زیر باران موشک‌های گردان قدس قرار داشت.

زیاد النخاله در ادامه این نشست خبری اظهار داشت: اشغالگران تحت فشار مقاومت بودند و مقاومت توانست آزادی خلیل العواوده (اسیر فلسطینی) و شیخ بسام السعدی (از چهره‌های جهاد اسلامی که اخیرا از سوی رژیم اشغالگر بازداشت شده است) را بر دشمن تحمیل کند، اما در مقابل دشمن نتوانست هیچ شرطی را بر ما تحمیل کند. این دشمن بود که با قدرت تلاش کرد تا برای توقف درگیری توافق شود و این ما بودیم که آزادی السعدی و عواوده را شرط توقف درگیری قرار دادیم> در ادامه نیز اگر دشمن به شرایط ما متعهد نباشد ما برای لغو توافق آماده ایم و بار دیگر درگیری را از سر می‌گیریم.

دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین ادامه داد: در این توافق بر وحدت مردم فلسطین و وحدت میدان تاکید کردیم، قدرت مقاومت، تنها تضمین برای هر توافقی است. این گردان قدس بود که تمامی شهرک‌های اسرائیلی را زیر موشک‌های خود گرفت. وقتی نوار غزه محاصره شده شرایطش را بر اشغالگران تحمیل می‌کند مقاومت اسلامی در لبنان چه خواهد کرد؟ امروز مقاومت معادلات مختلفی را بر دشمن تحمیل می‌کند. امروز مقاومت فلسطین از سوی ملت‌ها و کشور‌هایی حمایت می‌شود همانگونه که اسرائیل از سوی آمریکا حمایت می‌شود.

وی با تشکر از مردم ایران گفت: مردم و دولت ایران در همه زمینه‌ها از مردم فلسطین حمایت کرده اند. تلاش ما در ۵۰ ساعتی که شعله جنگ روشن بود تثبیت معادله‌ای بود که مفادش این است که مقاومت دست بالا دارد، دشمن در این نبرد در رسیدن به هدفش یعنی شکستن جنبش جهاد اسلامی ناکام بوده است و آنچه رخ داد پیروزی برای مردم فلسطین بود و ما قدرشناس این دستاورد هستیم. شعار وحدت میدانی در ظاهر شعار ساده است، اما مفهوم بلندی دارد، ما برای تثبیت این شعار و برای حمایت از آن جنگیدیم.

زیاد النخاله با تاکید بر حفظ وحدت گروه‌های مقاومت، تصریح کرد: ما و برادرانمان در حماس و دیگر گروه‌های مقاومت در ائتلافی مستمر قرار داریم و دشمن قادر نیست میان ما تفرقه بیندازد، حماس در نبرد میدانی حاضر نبود، اما ستون اصلی حمایت از مقاومت است و ما وحدتمان را حفظ خواهیم کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «النخاله: رژیم اشغالگر برای توقف درگیری عجله داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..