تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Hard West 2 برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

اولین رای باشید!

بازی Hard West 2 شما را به یک سفر استراتژیک در قلب تاریکی‌های غرب امریکا دعوت می‌کند. کنترل یک شخصیت ماوراءالطبیعه را بدست گرفته و “قطار روح” اسرارآمیز را بدست آورید. مبارزات بازی به صورت تاکتیکال نوبتی خواهند بود که باید از دشمنان خود هوشمندتر، حیله‌گرتر و پراسلحه‌تر باشید تا بتوانید آن‌ها را شکست بدهید. در دنیای غرب وحشی هیچ‌چیزی عادی نیست و انتظار چیزی از قبل داشتن، اشتباه است! شما در نقش Gin Carter بازی خواهید کرد. یک قانون‎‌گریز مشهود که شهرت و خطر آن در تمامی غرب پیچیده است. داستان بازی درباره کسب Ghost Train است که طلاهای فدرال در آن قرار دارد. شما گروهی از خلافکارها را دور خود جمع می‌کنید که برخی دارای قابلیت‌های اسلحه و نظامی عالی هستند و برخی دیگر قدرت‌های غیرطبیعی دارند. شما هرکاری می‌کنید تا بتوانید این غنائم را بدست آورید.

Hard West 2 PC-FLT | ElAmigos | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Hard-West-2

محیط‌های گیم‌پلی بازی Hard West 2 متنوع هستند و از خطوط مرزی شهرها تا سفر در برف و کوران را شامل می‌شود. در دنیایی بی‌رحم برای نجات روح خود تلاش کنید، تصمیمات خونین گرفته و عواقب کارهای خود را مسئول باشید. با کشتن هر تعداد از دشمنان به اعتبار و حرفه‌ی شما افزوده می‌شود و می‌توانید حرکات اکشن جدیدی را در بازی اعمال کنید. مهارت‌های خود را باهم ادغام کنید تا قدرت‌های جدیدی در مبارزات کسب نمایید.

تصاویر-بازی-Hard-West-2 تصاویر-بازی-Hard-West-2 تصاویر-بازی-Hard-West-2 تصاویر-بازی-Hard-West-2 تصاویر-بازی-Hard-West-2 تصاویر-بازی-Hard-West-2

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

بر اساس ریلیز رسمی FLT تحت عنوان Hard West 2-FLT فشرده سازی شده است. بازی به ورژن v1.0.0.0.4021 آپدیت شده و ۲عدد DLC منتشرشده را داراست. دو فایل انتخابی ویدیوهای بازی با کیفیت ۴K و ویدیوهای بی‌کیفیت WEBM به صورت جداگانه قابل دریافت است. ویدیوهای ۴K را درصورت نیاز دریافت کنید اما ویدیوهای WEBM کاملا بلااستفاده هستند. هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است. حجم بازی از ۲۰٫۱گیگابایت به حداقل ۱۰٫۵گیگابایت کاسته شده است. مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۵ الی ۱۰ دقیقه خواهد بود. فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی حداکثر ۳۳٫۵گیگابایت است. حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است. از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است. info

Hard West 2 is a journey to the heart of darkness in the American West. Take control of a supernatural posse and catch the mysterious Ghost Train. Outsmart, outcheat and outgun your enemies in this turn-based tactics game set in a Wild West world where nothing is as it seems.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 (64bit)

Processor: Intel Core 2 Duo E4700 2.6 GHz/AMD Phenom 9950 Quad Core 2.6 GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 750/Radeon RX 550

DirectX: Version 11

Storage: 35 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 (64bit)

Processor: Intel Core i5-2320 3.0 Ghz/AMD Ryzen 3 3200 3.0 Ghz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050Ti/Radeon RX 570

DirectX: Version 11

Storage: 35 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه ElAmigos:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Hard West 2 برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..