تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود نهادهای نظارتی به ماجرای فساد در فوتبال

ورود نهادهای نظارتی به ماجرای فساد در فوتبال

ورزش > مدیریت ورزش - ایسنا نوشت: کارگروه هماهنگی و همکاری دستگاه‌های نظارتی با موضوع پیشگیری و مقابله با ابعاد مختلف فساد در فوتبال تشکیل و اولین نشست خود را برگزار کرد.

در این جلسه که کلیه دستگاه‌های مسئول در امور نظارتی حضور داشتند، اعضا بر لزوم هماهنگی و همکاری مشترک درخصوص برخورد با مظاهر و ابعاد مختلف فساد در فوتبال تاکید کردند و مقرر شد ضمن احصاء ابعاد مختلف فساد در حوزه‌های مالی، فرهنگی و اخلاقی فوتبال، ترتیبی اتخاذ شود تا کلیه افرادی که مدعی داشتن اطلاعات و گزارشات در زمینه‌های فساد در فوتبال هستند مستندات خود را به دبیرخانه این کارگروه ارائه کنند.
هم‌چنین مقرر شده که نحوه‌ی دریافت گزارشات و چگونگی اقدامات لازم درخصوص ارزیابی و بررسی گزارشات توسط دبیرخانه کارگروه اطلاع‌رسانی شود.
موضوع فساد در فوتبال یکی از موضوعات مطرح و مهمی است که در طی سال‌های گذشته همواره از سوی نهادهای مختلف همچون مجلس شورای اسلامی، دستگاه‌ قضایی و وزارت ورزش مورد تاکید و پیگیری بوده اما تاکنون هیچ اقدام موثر و قابل توجهی برای رصد و برخورد جدی با آنچه که فساد در فوتبال خوانده می‌شود صورت نگرفته است.
به نظر می‌رسد با تشکیل کارگروه هماهنگی و همکاری دستگاه‌های نظارتی، موضوع فساد در فوتبال جدی‌تر از گذشته پیگیری و نتایج آن نیز ملموس‌تر از گذشته باشد.
۴۳ ۴۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود نهادهای نظارتی به ماجرای فساد در فوتبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..