تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تراکتورسازی هم به نیمه‌نهایی جام حذفی صعود کرد

تراکتورسازی هم به نیمه‌نهایی جام حذفی صعود کرد

ورزش > لیگ برتر - تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز هم به نیمه‌نهایی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تراکتورسازان با پیروزی مقابل نفت و گاز گچساران به جمع چهار تیم برتر جام حذفی رسیدند. تیم‌های نفت‌وگاز گچساران و تراکتورسازی تبریز در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال در ورزشگاه شهدای گچساران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان قلعه‌نویی با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسیدند.
شهرام گودرزی (18) و فرزاد حاتمی (30) و محمد ابراهیمی‌(77) گلزنان تراکتورسازی در این بازی بودند. تک گل تیم گچساران را عبدالهادی خنیفر (79) به ثمر رساند. تراکتورسازی در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی به مصاف برنده دیدار تیم‌های گسترش فولاد و ذوب‌آهن خواهد رفت.
۴۳ ۴۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تراکتورسازی هم به نیمه‌نهایی جام حذفی صعود کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..