تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Last Call BBS برای کامپیوتر – نسخه GOG

اولین رای باشید!

بازی Last Call BBS یک تجربه یکپارچه سازی شده است که می‌توانید با مجموعه عظیمی از معماها به سراغش بروید. در این بازی باید کارخانه‌هایی را طراحی کنید تا مواد غذای را تولید کرده و درست مانند ۷۰۰ سال پیش در قرن بیستم کار کنند. هزینه‌های خود را همواره پایین نگه داشته و کاری کنید که ماشین‌های‌تان سریع‌تر کار کنند. استودیو سازنده یک سری مدل‌های ربات را بر اساس انیمه Steed Force توسعه داده است و می‌توانید درست در کنار دستگاه‌های خود مونتاژ کرده و کاری کنید که عملکردی عالی داشته باشند. در این بازی می‌توانید از یک سری چالش‌ها و معماها عبور کرده و همچنان کارخانه خود را در بهترین وضعیت حفظ کنید.

Last Call BBS PC-GOG

دانلود-بازی-Last-Call-BBS

می‌توانید یک سری مینی گیم‌ها را هم در بازی تست کنید. بازی شما را به سفر زمان خواهد برد. یک تجربه هیجان انگیز داریم که با گرافیک پیکسلی ساخته و پرداخته شده و می‌توانید وضوح بالایی از بافت‌ها را در کنار موسیقی الهام بخش داشته باشید. داستان بازی الهام گرفته شده از یک سری بازی قدیمی بوده و اگر یک گیمر حرفه‌ای باشید که از گذشته این صنعت را دنبال می‌کنید، کاملا در وایب این بازی‌ها قرار خواهید گرفت. بازی مجموعه‌هایی منطبق بر کارت‌های کابوفودای ژاپنی را دارند که با یک سیستم یک نفره می‌توانید آن‌ها را دنبال کنید. بازی یک کمپین تک نفره همراه با بخش چند نفره محلی را دارد که با قابلیت ریموت پلی استیم هم می‌توانید آن را تجربه کنید.

اسکرین-شات-بازی-Last-Call-BBS اسکرین-شات-بازی-Last-Call-BBS اسکرین-شات-بازی-Last-Call-BBS اسکرین-شات-بازی-Last-Call-BBS اسکرین-شات-بازی-Last-Call-BBS اسکرین-شات-بازی-Last-Call-BBS info

Boot up your Z5 Powerlance and dial into Last Call BBS, the last game from Zachtronics!

The Barkeep’s loaded up his retro computer with a full set of puzzle games for you to download and play. No need to worry about copy protection, they’re all fully cracked and ready to enjoy!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows Vista / 7 / 8 / 10

Processor: 2.0 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 960 x 540

DirectX: Version 11

Storage: 250 MB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows Vista / 7 / 8 / 10

Processor: 2.0 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 3840 x 2160

DirectX: Version 11

Storage: 250 MB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه GOG:

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Last Call BBS برای کامپیوتر – نسخه GOG»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..