تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی GigaBash برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

اولین رای باشید!

پس از قرن‌ها خواب در بین رده‌های زمین، حال جانوران اولیه معروف به تایتان‌ها از خواب بیدار شده‌اند و اکنون باید با بشریت و یکدیگر برای تسلط کامل جهان مبارزه کنند. بازی GigaBash آشفتگی و خلاقیت عناوینی مانند سوپر اسمش را به همراه دارد و مقیاسی شگفت انگیز مانند فیلم‌های کلاسیک را نیز خواهید دید. به عنوان یک تایتان خشمگین یا یک مکانیک که مامور شکار تایتان‌ها است حرکت کرده و رعد و برق را از آسمان احضار کنید. می‌توانید از یک برج رادیویی به‌عنوان باتوم استفاده کرده یا یک منطقه را کاملا همراه با دشمنان‌تان ویران کنید. شما باید مانند یک گلوله برفی عظیم حرکت کرده و به فرم واقعی خود تبدیل شوید.

GigaBash PC-DARKSiDERS | FitGirl Repack

دانلود-بازی-GigaBash

می‌توانید در این بازی جانوران متعددی را آزاد کرده و از بین ده کاراکتر منحصربه‌فرد انتخاب کنید. هر کدام از آن‌ها دارای مجموعه‌ای از حرکات و سبک بازی هستند که می‌توانید بر آن‌ها مسلط شوید. با به زمین کوبیدن دشمنان خود می توانید شروع کرده و در بخش کوآپ بازی هم با چهار نفر از دوستان خود یک تجربه رایگان حالب را تجربه کنید. نبردهایی در بین مناظر شهری رخ داده و می‌توانید به مکان‌های عجیب و غریب در شهر بروید. این بازی گرافیک و موسیقی زیبایی هم داشته و به شما این حس را القا می‌کنید که ادامه دهید. بازی دوئل‌های جالبی هم خواهد داشت.

اسکرین-شات-بازی-GigaBash اسکرین-شات-بازی-GigaBash اسکرین-شات-بازی-GigaBash اسکرین-شات-بازی-GigaBash اسکرین-شات-بازی-GigaBash اسکرین-شات-بازی-GigaBash info

GigaBash combines the chaos and creativity of titles like Power Stone, Super Smash Bros Ultimate and War of Monsters with the jaw-dropping scale of the classic kaiju movies. Play as either a rampaging Titan or a Titan-hunting mecha; summon lightning from the heavens, use a radio tower as a baton, or roll a whole district (and your enemies) into a single massive snowball. Wreak enough havoc and you’ll evolve into your final form, the terrifyingly titanic S-Class.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10 (64 bit)

Processor: Intel Core i3-4160 @ 3.60GHz

Memory: 6 GB RAM

Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 480, GTX 570, GTX 670, or higher

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 15 GB available space

Sound Card: DirectSound compatible (DirectX® 9.0c or higher)

Additional Notes: This game supports XInput- and DirectInput-compatible USB controllers (inc. arcade sticks), such as Xbox 360 controller, Xbox One controller, Steam Controller and the DUALSHOCK wireless controller. It also supports keyboard but not mouse.

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 (64 bit)

Processor: Intel Core i5-4690K @3.50GHz or AMD FX-9370

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 960, AMD Radeon R7 370, or higher

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 15 GB available space

Sound Card: DirectSound compatible (DirectX® 9.0c or higher)

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه DARKSiDERS:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی GigaBash برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..