تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Solace Crafting برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

بازی Solace Crafting یک تجربه RPG جهان باز و آرام است که می‌‌توانید امکان سفر بی نهایت در همه جهات را داشته باشید. همان‌طور که در این بازی به کاوش ادامه می‌دهید، هیولاها و منابع از همان ابتدا دشواری خود را یک میزان نشان می‌دهندو رفته رفته هم افزایش پیدا خواهند کرد. شما به پایگاهی با امکان پالایش و ساخت نیاز دارید تا تجهیزات مناسبی را ساخته و به محتوای دشوارتر هم وارد شوید. شبکه سفر سریعی را می‌توانید ساخته و به دنبال مواد کمیاب بگردید. در این بازی اکتشاف اهمیت بسیار زیادی دارد و می‌توانید در یک قلمرو بی نهایت دشوار حرکت کنید.

Solace Crafting PC-DARKSiDERS

دانلود-بازی-Solace-Crafting

تله پورترهای ساخته شده توسط بازیکنان می‌توانند شما را به قلمروهای ناشناخته پرداخت کنند و تسلی‌های ساخته شده توسط بازیکنان می‌توانند آزادانه به هر آرامیش دیگری در دنیای سفر شما هم کمک کننده باشند. با برد قابل مشاهده بیش از ۴۸ کیلومتر، شما می‌توانید مسیری را به سمت هر زیستی که با نیازهای شما مطابقت دارد، بروید. اسکنرهای منبع را می‌توانید برای کمک به مکان یابی مواد کمیاب راه اندازی کرده و نقشه نقاط مورد علاقه را هم در محدوده وسیعی در اطراف مکان‌هایی که بازدید کرده‌اید، ترسیم کنید. یک سری سیستم ماجراجویی وجود دارد که می‌توانید کلاس ماجراجویی خود را از بین ۲۴۰ گروه انتخاب کنید.

تصاویر-بازی-Solace-Crafting تصاویر-بازی-Solace-Crafting تصاویر-بازی-Solace-Crafting تصاویر-بازی-Solace-Crafting تصاویر-بازی-Solace-Crafting تصاویر-بازی-Solace-Crafting info

Solace Crafting is a relaxed open-world RPG allowing infinite travel in all directions. As you explore, monsters and resources will increase their difficulty at a rate of one level per kilometer (0.6 miles) from the start. You’ll need a base with refining and crafting facilities to craft proper equipment to push into increasingly difficult content, build your own fast travel network, and seek out rare materials.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/10

Processor: Dual Core 3 ghz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 680

DirectX: Version 11

Storage: 8 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه DARKSiDERS:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Solace Crafting برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..