تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Sweet Transit برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

اولین رای باشید!

بازی Sweet Transit یک تجربه شهر سازی منحصر به فرد است که در آن می‌توانید پادشاهی برای راه آهن خود باشید و قطار خود را راه اندازی کنید. قطار تنها وسیله توسعه و حمل و نقل است و می‌توانید خطوط تولید پیچیده‌ای را ایجاد کرده و روستاهای محقر را به کلان شهرهای پر رونق تبدیل کنید. در حالی که در دوران نخست مانند معرفی نیروی بخار و اختراع موتور احتراقی حضور دارید، می‌توانید پیشگام صنعت شده و تلاش کنید که شهروندان شما از طریق دنیاهای به هم پیوسته حرکت کنند. سیستم شهرسازی بسیار قدرتمندی را می‌بینیم و می‌توانید از یک انبار واحد، با گسترش شبکه ریلی خود حرکت کرده و تکامل جامعه خود را مدیریت کنید.

Sweet Transit (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-Sweet-Transit

یک دنیای به هم پیوسته و پر رونق می‌بینیم که از روستاها و شهرهای مختلف شده است. شبکه راه آهن بسیار قابل تنظیمی را می‌بینیم که می‌توانید سکونتگاه‌های خود را به هم متصل کرده و از حمل و نقل بدون دردسر کارگران و غیر نظامیان هم استفاده کنید. مسیرهای پیچیده‌ای را می‌بینیم که سیگنال‌هایی برای گسترش و پیوند شبکه خود هم خواهید داشت. می‌توانید صنعت خود را تکامل داده و از بخار به سمت دیزل حرکت کنید. سکونتگاه‌های شما می‌توانند برنامه ریزی شده و چشم انداز خاصی هم برای نیازهای شهروندان شما داشته باشد. ایجاد خطوط‌های تولید پیشرفته و اولیه را هم داریم.

تصاویر-بازی-Sweet-Transit تصاویر-بازی-Sweet-Transit تصاویر-بازی-Sweet-Transit تصاویر-بازی-Sweet-Transit تصاویر-بازی-Sweet-Transit تصاویر-بازی-Sweet-Transit info

Sweet Transit is a unique city builder where the railway is king and trains are the sole means of expansion and transportation. Create intricate production lines and grow humble villages into thriving metropolises while moving through prime eras such as the introduction of steam power and the invention of the combustion engine. Become a pioneer of industry and work to keep your citizens happy through the interconnected world of the railway.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64 Bit

Processor: Intel Core i3-540, 3.07 GHz or AMD FX-4350, 4.2 GHz

Memory: 6 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce 8800 GT, 512 MB or AMD Radeon HD 6670, 1 GB

DirectX: Version 11

Storage: 3 GB available space

Additional Notes: Low 720p @ 60 FPS+

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64 Bit

Processor: Intel Core i5-3470, 3.2 GHz or AMD Ryzen 3 1200, 3.1 GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660, 2 GB or AMD Radeon HD 7850, 2 GB

DirectX: Version 11

Storage: 3 GB available space

Additional Notes: High 1080p @ 60 FPS+

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود

توضیحات: نسخه پیش رو به صورت دسترسی زودتر از هنگام (Early Access) می باشد و نسخه نهایی نیست. آپدیت ها تا 29م جولای 2022 در این نسخه لحاظ شده است.

———————–

دانلود بازی Sweet Transit (Early-Access)-P2P با لینک مستقیم

نسخه های قدیمی راهنمای دانلود گزارش خرابی گزارش نسخه جدید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Sweet Transit برای کامپیوتر – نسخه Early-Access»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..