تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکارچیان غیرمجاز در تهران دستگیر شدند

دستگیری
به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ «سلمان آدینه‌وند»، در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران یگان امداد، در گردنه قوچک به ۲ دستگاه خودروی سواری مظنون شدند و آن‌ها را متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: با هماهنگی مراجع قضائی و طی بازرسی از داخل خودروها، لاشه ۳ راس قوچ کوهی و گراز کشف شد.

وی از دستگیری ۲ شکارچی غیرمجاز توسط ماموران گفت و اذعان داشت: در این عملیات علاوه بر کشف حیوانات شکار شده، ۲ قبضه سلاح شکاری، ۲۰ عدد فشنک، ۸ عدد پوکه، ۳ دستگاه دوربین و ۲ قبضه سلاح سرد کشف و پرونده به همراه متهمان، برای رسیدگی تحویل کلانتری قائم شدند.

فرمانده یگان امداد تهران بزرگ در پایان با تأکید بر عزم قاطع پلیس در حفاظت از محیط زیست و دیگر منابع طبیعی، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت افراد سودجو و شکارچیان حیوانات محیط زیست مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکارچیان غیرمجاز در تهران دستگیر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..