تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره غذاهای محلی در مجموعه شهر سبز رامسر -آکا

آکاایران: جشنواره غذاهای محلی در مجموعه شهر سبز رامسرReviewed by Aryan♥ on Apr 29Rating:

,[categoriy] جشنواره غذاهای محلی در مجموعه شهر سبز رامسر

جشنواره غذاهای محلی در مجموعه شهر سبز رامسر -آکا جشنواره غذاهای محلی در مجموعه شهر سبز رامسر -آکا

آکاایران: جشنواره غذاهای محلی در مجموعه شهر سبز رامسر

به گزارش آکاایران: جشنواره غذاهای محلی شمال کشور

 مجموعه شهر سبز رامسر(تله کابین رامسر)  جشنواره غذاهای محلی شمال کشور رابا حضور داوران بین المللی غذا،مجله محبوب سرآشپزو کارشناسان صدا و سیما در تاریخ 22 و 23 اردیبهشت ماه سال 91 مصادف با سالروز ولادت فاطمه زهرا (س) و روز زن برگزار مینماید.
در طول برگزاری این جشنواره کارگاههای آموزش آشپزی متنوعی توسط مدرسان صدا و سیما برگزار خواهد شد. غذاهای ملل ـ غذاهای دریایی ـ شیرینی پزی و کافی شاپ دوره های آموزشی این جشنواره میباشند که در سطح کیفی بالایی و برای دست اندرکاران کترینگ و هتلداران منطقه برگزار خواهد شد ورود در این کارگاه ها برای عموم با ثبت نام آزاد است.
در این جشنواره دو روزه بانوان غذاهای محلی خود را به داوری خواهند گذاشت که علاوه بر رقابت سالم و تبادل اطلاعات آشپزی با هم میتوانند از آموزش های مختلفی که توسط شرکت های محصولات غذایی مستقر در محل جشنواره ارائه خواهد شد استفاده کنند
زمان ثبت نام برای افراد علاقمند به شرکت در مسابقه از تاریخ 1 اردیبهشت لغایت 15 اردیبهشت ماه از طریق سایت تله کابین به صورت آنلاین  میباشد
تله کابین رامسر به منظور ترویج فرهنگ تغذیه سالم و به معرض نمایش گذاشتن محصولات منطقه (مازندران ـ گیلان ـ گلستان)از شرکت های محصولات غذایی دعوت مینماید برای ارائه آموزش های لازم در زمینه غذا، فروش محصولات و اسپانسرینگ در این جشنواره دو روزه شرکت نمایند. شرکتها می توانند برای اسپانسرینگ با شماره ی 09111309417 تماس حاصل فرمایند.
ضمناً استفاده از هتل بام سبز تله کابین رامسر درایام جشنواره برای شرکت کنندگان در جشنواره با 30 درصد تخفیف امکانپذیر است برای اطلاعات بیشتر با شماره پذیرش 01925363519 تماس حاصل فرمایید.برای اطلاعات بیشتر به سایت تله کابین رامسر به آدرس:

مراجعه فرمایید.

,[categoriy] جشنواره غذاهای محلی در مجموعه شهر سبز رامسر

جشنواره غذاهای محلی

,[categoriy] جشنواره غذاهای محلی در مجموعه شهر سبز رامسر

مجموعه شهر سبز رامسر(تله کابین رامسر)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره غذاهای محلی در مجموعه شهر سبز رامسر -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..