تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Yeomna The Legend of Dongbaek برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

بازی Yeomna تجربه‌ای در جهانی دارک است که باید کودکی خود را از نقشه‌های تاریک نجات دهید. شعله‌های شوم دوباره در دنیای صلح آمیز که توسط امپراتور جید پس از شکست پادشاهی شیطان اداره می‌شد، طلوع می‌کند. در حالی که جن گیران با عوامل جن گیر پادشاه شیطان سر شاخ می‌شوند، ماجراجویی اصلی بازی شروع می‌شود. به دستور لرد یومنا شما به شهر Seal فرستاده خواهید شد. در دنیای اموات آلوده به شیطان سفر کرده و می‌توانید شیاطین را شکست دهید و سوابق باستانی آن‌ها را جمع آوری کنید تا کودک گم شده و حقایق پنهانش را پیدا کنید. روستای ویران شده را می‌توانید بازسازی کرده و به یک جم گیر قدرتمند تبدیل شوید.

Yeomna : The Legend of Dongbaek PC-DARKSiDERS | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Yeomna-The-Legend-of-Dongbaek

در این بازی دهکده‌ای رویایی و دنیای زیرزمین را با الهام از نقاشی‌های سنتی کره‌ای که به عنوان هنر بازی دوباره تصور می‌شوند، تجربه خواهید کرد. تغییر شکل بین اشکال انسان و گربه برای جلوگیری از تله‌ها و دستکاری اشیا برای باز کردن مسیرهای جدید شکل گرفته است. مکان‌های مخفی برای به دست آوردن مهارت‌ها و موارد مختلف برای جمع آوری هم امکان کشف خواهد داشت. طومارهایی را که خاطرات داگبیک و اسرار یومنا را در خود جای داده است هم شامل این موارد هستند. حقیق دنیای زیرین همه چیز را برای شما آشکار خواهد کرد و می‌توانید به سراغش بروید.

تصاویر-بازی-Yeomna-The-Legend-of-Dongbaek تصاویر-بازی-Yeomna-The-Legend-of-Dongbaek تصاویر-بازی-Yeomna-The-Legend-of-Dongbaek تصاویر-بازی-Yeomna-The-Legend-of-Dongbaek تصاویر-بازی-Yeomna-The-Legend-of-Dongbaek تصاویر-بازی-Yeomna-The-Legend-of-Dongbaek info

Yeomna is a Metrovania 2D action platform game. Take on the role of the Half-Demon exorcist Dongbaek, and complete the cases requested by Yeomna though combat and adventure in this dream-like, mysterious Underworld.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Window 7
Processor: Intel Core 2 Duo E5200
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660
DirectX: Version 10
Storage: 9 GB available space
Additional Notes: 1080p, 16:9 recommended

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 970
DirectX: Version 11
Storage: 9 GB available space
Additional Notes: 1080p, 16:9 recommended

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Yeomna The Legend of Dongbaek برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..