تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام تکان دهنده “جک ما” دو

,[categoriy] اقدام تکان دهنده “جک ما” دومین فرد ثروتمند عکس

اقدام تکان دهنده “جک ما” دومین فرد ثروتمند + عکس -آکااقدام تکان دهنده “جک ما” دومین فرد ثروتمند + عکس -آکا

آکاایران: اقدام تکان دهنده “جک ما” دومین فرد ثروتمند + عکس

آکاایران: «جک ما» یکی از چهره های خیلی شناخته شده در چین است، اما نه به خاطر زیبایی بیش از اندازه! بلکه او دومین مرد ثروتمند چین است. کافی است نام او را در اینترنت جست وجو کنید تا با انبوهی از اطلاعات و عکس های او روبرو شوید. جک یکی از آدم های معروف چینی است که زندگی اش هم زیر ذره بین رسانه هاست.

,[categoriy] اقدام تکان دهنده “جک ما” دومین فرد ثروتمند عکس

به گزارش آکاایران: هوآهنگ جین، پیش از انجام عمل جراحی

در این میان برخی از افراد برای اینکه معروف شوند دست به کارهای عجیبی می زنند، هوآنگ جیان حاضر شده ۱۴۵ هزار دلار (بیش از ۵۶۵ میلیون تومان) برای عمل جراحی خرج کند تا شبیه این مرد میلیاردر شود و احتمالا هم در رسانه ها معروف شود!

او را در یکی از سایت های کارآفرینی پیدا می کنند و وقتی می فهمند تنها برای اینکه شبیه به «جک ما» باشد، حاضر شده زیر تیغ جراحی برود و پول زیادی هم بپردازد، بسیار مورد انتقاد قرار گرفت و کامنت های منفی زیادی برایش فرستاده شد.

,[categoriy] اقدام تکان دهنده “جک ما” دومین فرد ثروتمند عکس

جک ما، دومین مرد ثروتمند چین

با این حال هوآنگ از این کار راضی است و می گوید صورتش هنوز جای کار دارد و در چند عمل باقی مانده بیشتر شبیه به جک میلیاردر می شود.

بیشتر ببینید و بخوانید

اقدام تکان دهنده “جک ما” دومین فرد ثروتمند عکس

جالب انگیز -

اقدام تکان دهنده “جک ما” دومین فرد ثروتمند عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام تکان دهنده “جک ما” دو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..