تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Decipher: Brain Game 2.2.0 – بازی پازل – آرکید “رمزگشا” اندروید + مود

Decipher: The Brain Game v2.2.0 + Mod – بازی پازل و فکری کدگشا مخصوص اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (باز بودن چپترها + tip نامحدود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Decipher: The Brain Game یک بازی پازل و فکری + آرکید فوق العاده زیبا و سرگرم کننده از استودیوی بازیسازی InfinityGames.io مخصوص اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شما قرار دارد. با نصب این بازی برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان قادرید یک بازی فکری – ارکید جالب با گرافیک دو بعدی بسیار زیبا در سبک مینیمال را تجربه کنید که در آن می بایست سعی کنید با قرار دادن سوراخ های روی دایره ها در یک راستا مسیر رسیدن توپ به مرکز دایره اصلی را هموار سازید. داستان بازی از این قرار است که سفینه ای منتظر شماست تا شما را به مکانی بهتر و آرام تر منتقل کند. برای مدت زمانی اندک هم که شده می توانید از واقعیت فرار کنید و قدم در دنیایی متفاوت با محیطی آرامش بخش بگذارید. این بازی مکانی است که در آن قادرید با قوه استدلال و خلاقیت خود معماهای مختلف را حل کنید و سر در گم نشوید. محیط بازی محیطی آرامش بخش است که همه چیز در آن در تناسب با یکدیگر است ؛ ولی حواستان باشد این تناسب حواس شما را پرت و از حل معماهای بازی غافل نکند! بازی دارای یک گیم پلی آسان اما فوق العاده اعتیادآور است و با شامل بودن صدها مرحله مختلف مطمئنا تجربه ای متفاوت و خاص از بازیهای پازل را برای تان به ارمغان می آورد. اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای پازل و فکری هستید بدون شک Decipher: The Brain Game با ساخت فوق العاده نظرتان را جلب میکند!

برخی از ویژگی های بازی پازل Decipher: The Brain Game اندروید:

رعایت کامل قوانین فیزیک یادگیری آسان بازی و وارد شدن به یک چالش بزرگ دارا بودن محیط آرامش بخش برای دور کردن استرس از شما پخش موسیقی های فوق العاده زیبا و دوست داشتنی گرافیک مینیمالیستی دوست داشتنی و ساخت عالی

بازی Decipher: The Brain Game تا به امروز صدها هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر دنیا از مارکت اندروید دریافت شده و توانسته امتیاز 4.6 از 5.0 را کسب کند که ما در فارسروید جدیدترین نسخه اش را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم. شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در آخر اگر مایل بودید با یک کلیک ان را از سرورهای پرسرعت سایت دانلود کنید.

تغییرات نسخه ی V2.2.0 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

Decipher: The Brain Game

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Decipher: Brain Game 2.2.0 – بازی پازل – آرکید “رمزگشا” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..