تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Adapt Icon Pack 1.0.0 – آیکون پک رنگارنگ و جدید اداپت برای اندروید!

Adapt Icon Pack – آیکون پک اداپت یک مجموعه آیکون فوق العاده زیبا و جدید از استودیوی DrumDestroyer Themes برای اندروید است که با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده و هم اکنون جدیدترین نسخه خریداری شده و کامل اش پیش روی تان قرار دارد. با دانلود و نصب اپلیکیشن Adapt Icon Pack می‌توانید از آیکون‌ها و تصویر زمینه‌هایی با بهترین کیفیت ممکن استفاده کنید. همچنین این برنامه از آیکون‌های مختلف در تمامی لانچرهای محبوب مانند Apex, Google Now, Holo, LG Home, Nova و Smart Home پشتیبانی می‌کند و با آن‌ها سازگار است. تمامی آیکون‌های موجود در این برنامه در حال به روزرسانی و بهبود یافتن برای تبدیل شدن و ارتقا به جدیدترین طرح‌های سال 2022 هستند. برنامه Adapt Icon Pack شامل آیکون‌هایی با طراحی جدید و مخصوص است که تعداد آن‌ها به بیش از 6500 عدد می‌رسد. علاوه بر این‌ها شما می‌توانید آیکون‌ها را با ایده‌های خود و جزئیاتی که مد نظرتان است شخصی سازی کنید. از دیگر قابلیت‌های آیکون‌های موجود در این برنامه طراحی و جلوه‌های با کیفیت و مینیمالیستی آن‌ها است که جدیدترین پالت‌ها را برای شخصی سازی در اختیار شما قرار می‌دهند. برای شخصی سازی آیکون‌ها شما رنگ‌های بسیار متنوع و مختلفی را در دسترس دارید. آیکون‌هایی که مربوط به اپلیکیشن تقویم هستند، پویا بوده و با تغییر تاریخ، آیکون اعمال شده نیز تغییر خواهد کرد. همچنین در بین هزاران آیکون موجود در این برنامه شما می‌توانید آیکون‌های مربوط به سیستم‌های مختلفی مانند سامسونگ، ایسوس، وان پلاس، ال جی، پیکسل، اچ تی سی و… را انتخاب کنید. قابلیت بسیار کاربردی دیگری که این برنامه دارد، امکان بازگردانی مواردی است که به هر نوعی از دست داده‌اید؛ این کار با ارسال یک درخواست ساده از طریق خود اپلیکیشن به سرور و با چند کلیک ساده انجام خواهد شد.

Adapt Icon Pack

در کنار تمام قابلیت‌هایی که Adapt Icon Pack دارد، نمی‌توان به رابط کاربری ساده و روان آن اشاره نکرد. آیکون‌های موجود در این برنامه بر روی پرطرفدارترین لانچرها که در بالاتر آن‌ها را معرفی کردیم به صورت خودکار اعمال می‌شوند. همچنین می‌توانید قبل از دانلود و اعمال آیکون مورد نظر ابتدا پیش نمایش آن را ببینید و بعد انتخاب کنید. از دیگر جنبه‌های رابط کاربری این برنامه، جستجوی راحت آن است؛ شما می‌توانید به راحتی بین آیکون‌ها بگردید تا آیکونی که متناسب سلیقه‌تان است را بدون دردسر پیدا کنید. در کنار 6500 آیکونی که ویژگی‌های آن‌ها را بیان کردیم شما به بیش از 400 تصویر زمینه ساده و زنده که طراحی‌شان با آیکون‌ها متناسب است نیز دسترسی پیدا خواهید کرد. تصویر زمینه‌ها را نیز می‌توانید مطابق با خواسته خود شخصی سازی کنید و حتی رنگ آن‌ها را نیز تغییر دهید. برنامه آیکون پک اداپت تا به امروز صدها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده است که هم اکنون می توانید نسخه خریداری شده آن را با یک کلیک و به صورت رایگان از سرورهای پرسرعت فارسروید دریافت کنید.

تغییرات نسخه 1.0.0 New icon requests, now over 6,500 icons with custom Material You inspired accents and details. Much more coming soon, thank you for your support!

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Adapt Icon Pack 1.0.0 – آیکون پک رنگارنگ و جدید اداپت برای اندروید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..