تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلیس از ترافیک نمایشگاه گلایه می‌کند، اما قرارداد چندصدمیلیونی با شرکت نمایشگاه‌ها می‌بندد

پلیس از ترافیک نمایشگاه گلایه می‌کند، اما قرارداد چندصدمیلیونی با شرکت نمایشگاه‌ها می‌بندد

جامعه > شهری - ایلنا نوشت: عضو شورای شهر تهران از تبدیل شدن جنوب خیابان سئول به پارکینگ صدا و سیما انتقاد کرد.

محمدمهدی تندگویان؛ در جلسه امروز شورای شهر تهران خطاب به چمران از عدم پیگیری مصوبات شورای شهر تهران انتقاد کرد و گفت: در سال 83 شورای شهر مصوبه ای داشته مبنی بر اینکه شهرداری تهران باید از برگزاری نمایشگاه در محل فعلی جلوگیری کند اما هنوز این روند ادامه دارد.

وی خطاب به چمران گفت: شما در مصاحبه ای مطرح کرده اید که قراردادهای برگزاری نمایشگاه در محل فعلی از قبل بسته شده بود در حالی که هم اکنون امکان انتقال تمامی نمایشگاه ها به شهر آفتاب وجود دارد. 1700 میلیارد تومان در شهر آفتاب هزینه شده و باید پاسخگو باشید.

وی ادامه داد: چرا پلیس راهور از گره ترافیکی ایجاد شده در محل برگزاری نمایشگاه گله می کند در حالی که هر سال با شرکت سهامی نمایشگاه قرارداد چند صد میلیونی می بندند و امسال هم فکر می کنم این قرارداد چند صد میلیونی بسته شده باشد من درخواست دارم این قرارداد حذف شود.

این عضو شورای شهر تهران با انتقاد از اینکه چرا جنوب سئول به پارکینگ صدا و سیما تبدیل شده و چرا یک معبر عمومی را بسته است گفت: ما برخوردمان دو گانه است و در حالی که با نمایشگاه و صدا و سیما مماشات می کنیم اما در حرف می گوییم این روند یک معضل است و باید برخورد کنیم.

47234




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلیس از ترافیک نمایشگاه گلایه می‌کند، اما قرارداد چندصدمیلیونی با شرکت نمایشگاه‌ها می‌بندد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..