تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Death Moto 3 1.2.78 – آپدیت بازی اکشن-مسابقه ای موتور مرگ 3 + مود

Death Moto 3 : Fighting Bike Rider v1.2.78 + Mod – بازی اکشن و مسابقه ای “موتور مرگ 3” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Death Moto 3 : Fighting Bike Rider – موتور مرگ 3: نبرد موتورسواران یک بازی سرتاسر اکشن و هیجان انگیز از استودیوی WEDO1 Games است که به شکل رایگان تولید و در دسترس بازیکنان اندرویدی در جهان قرار گرفته است. این بازی در حقیقت سومین قسمت از سری بازی های Death Moto است که جزو بازی های کلاسیک قدیمی حساب می شوند ولی موتور مرگ 3 اولین بازی این شرکت برای سیستم عامل اندروید است که به صورت عمومی در دسترس همگان قرار گرفته است. فارسروید همزمان با انتشار نسخه جدید این بازی در گوگل پلی و به درخواست شما عزیزان آخرین نسخه آن را تهیه و بعد از بررسی های لازم جهت دانلود به صورت رایگان و تست شده برای شما عزیزان قرار داده است. بازی Death Moto 3 : Fighting Bike Rider با اقتباس از سری فیلم ها و بازی های معروف Ghost Rider ساخته شده است. در این بازی شما در نقش یک موتورسوار شجاع، خشن و البته ماهر هستید که در مسابقاتی مرگبار شرکت کرده است. این مسابقات دو بخش اصلی دارد که یکی از آن ها برنده شدن از طریق رسیدن به عنوان نفر اول بین تمام رقبا است اما چیزی که این بازی را متفاوت کرده بخش دوم آن است که به نوعی بخش اول را هم خیلی کمرنگ کرده و آن هم جنگ و نبرد بین موتورسواران در حین مسابقات است!

Death Moto 3 : Fighting Bike Rider

در بازی Death Moto 3 : Fighting Bike Rider شما باید در جاده هایی خشونت آمیز به رانندگی بپردازید و از بین ماشین ها و موتورهای دیگر ویراژ دهید و بدون برخورد با آن ها از بینشان عبور کنید اما چالش اصلی شما موتورسواران دیگر یعنی رقبای اصلی شما هستند. اگر به آن ها نزدیک شده و یا قصد سبقت گرفتن از آن ها را داشته باشید آن ها به سراغ شما آمده و با سلاح های مختلف به شما حمله کرده و سعی می کنند تا با آسیب زدن به شما یا موتورتان، باعث شوند که از مسیر منحرف شده و حتی به پایین پرتاب شوید. پس تنها راه شما برای مقابله این تهدیدات و دفاع از خودتان این است که مثل دیگر موتورسواران در بازی Death Moto 3 : Fighting Bike Rider رفتار کنید! شما هم می توانید به محض نزدیک شدن به دیگر موتورسواران و رساندن فاصله خود به مقدار کافی، شروع به حمله کردن به آن ها کنید و با سلاح های گوناگون به آن ها ضربه بزنید و تعادلشان را از بین ببرید تا آن ها با زمین برخورد کنند و از ادامه مسابقه بیرون بی افتند. اما همانطور که گفته شد شما باید مراقب وسایل نقلیه دیگر در جاده ها، پیچ های مسیر و موانع دیگر در مسیر حرکت باشید و سعی کنید به نفر اول تبدیل شوید. در بازی Death Moto 3 : Fighting Bike Rider انواع موتورسیکلت های مختلف را پیدا کرده، شخصی سازی کنید و آن ها را ارتقاء دهید. بازی با توجه به گرافیک کلی و بهینه شده ای که دارد، حجم مناسبی دارد و گیم پلی روان و حرفه ای آن می تواند مدت ها شما را سرگرم کند. اگر از دوست داران اینطور بازی ها هستید و البته سن شما بالای 16 سال است، این بازی زیبا را از دست ندهید و همین الآن آخرین نسخه اش را به همراه نسخه مود شده اش از فارسروید دانلود کنید.

تغییرات نسخه 1.2.78 Watch the video to get diamonds increased to 5 times Add Level Reward fix some bug

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Death Moto 3 1.2.78 – آپدیت بازی اکشن-مسابقه ای موتور مرگ 3 + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..