تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Home Defense 1.6.0 – بازی آرکید جذاب “دفاع از خانه” اندروید + مود

Home Defense – Zombie Siege v1.6.0 + Mod – بازی آرکید و مدیریتی “دفاع از خانه” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (الماس و طلا بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Home Defense – Zombie Siege – دفاع از خانه: محاصره زامبی ها یک بازی سرگرم کننده و تفننی از دسته بازی های شبیه سازی برای دستگاه های اندرویدی است که به شکل رایگان ساخته و طراحی شده و در گوگل پلی در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. استودیوی هنگ کنگی BHome مسئول ساخت و توسعه این بازی بوده و آن را به صورت رایگان اما با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای ارائه کرده است. فارسروید هم مثل همیشه تصمیم گرفته تا به درخواست شما دوستان بازی های جدید را پوشش داده و درخواست های شما عزیزان را انجام دهد. به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم تا آخرین نسخه رسمی این بازی را تهیه و همراه با یک نسخه مود شده برای شما دوستان فراهم کنیم تا بتوانید خیلی راحت آخرین ورژن این بازی را از سایت دانلود کنید و لذت ببرید. بازی Home Defense – Zombie Siege بدون شک شما را یاد سری بازی های معروف Plants vs. Zombies خواهد انداخت و باید گفت که سبک و سیاق آن کاملاً تقلید از این بازی است. اما این بازی قابلیت هایی متفاوت نیز دارد که مهم ترین آن سیستم ترکیب و ادغام سازی نیروها (Merge) است. این قابلیت نیز خود از یک بازی مشابه دیگر به نام Merge Flowers vs. Zombies کپی برداری شده است. در واقع سبک اصلی گیم پلی درست مثل بازی Plants vs. Zombies است اما قابلیت ها و خصوصیت های بازی شباهت زیادی به بازی Merge Flowers vs. Zombies دارد.

Home Defense - Zombie Siege

در بازی Home Defense – Zombie Siege این فقط گیاهان نیستند که شخصیت های قهرمان شما را تشکیل می دهند. استودیوی BHome برای اینکه بازی خود را منحصر به فرد کند، از نیروهای بیشتری مثل هیولاها نیز استفاده کرده است و تلاش زیادی برای مانور دادن روی این شخصیت ها کرده تا این بازی را یک کپی برداری ندانیم! درست مثل بازی گیاهان علیه زامبی ها، در Home Defense – Zombie Siege نیز شما یک پایگاه اصلی دارید و نیروهای شما در سمت چپ تصویر به صورت ستونی قرار می گیرند. شما می توانید از انواع نیروها برای تقویت خط دفاعی خود استفاده کنید. این نیروها هرکدام شکل و شمایل خاص و ویژگی های کاملاً مخصوص به خود دارند و این شما هستید که باید از توانایی های هر کدام به درستی استفاده کنید. با ترکیب کردن این نیروها با یکدیگر می توانید یک نیروی جدید و قوی تر بسازید و این کار می تواند در خیلی از شرایط به خصوص در مواقعی که جایگاه بیشتری برای استفاده از قهرمانان ندارید کاربردی خواهد بود. آیتم های امتیازی، نیروهای ویژه و بوسترهای خاص در بازی Home Defense – Zombie Siege وجود دارند که شما می توانید از آن ها برای مقابله با دشمنان استفاده کنید. دشمنان شما زامبی هایی خطرناک و هیولاهایی مرگبار هستند که شما نباید به آن ها اجازه دهید به شما نزدیک شوند. همچنین شما می توانید بخش های متنوع بازی را در سطوح مختلف ارتقاء داده و روند بازی را به این صورت پیشرفت دهید. در مجموع بیش از 100 نوع نیرو و قهرمان گوناگون در بازی دفاع از خانه وجود دارد که می توانید آن ها را آنلاک کرده و به لیست قهرمانان خود اضافه کنید. همچنین باید گفت که بازی Home Defense – Zombie Siege بیشتر از 1000 مرحله چالش برانگیز و سرگرم کننده دارد. با بیشتر از 5 میلیون دانلود در گوگل پلی، این بازی موفق به کسب امتیاز 4.6 از 5.0 شده است. همینک می توانید آخرین نسخه بازی دفاع از خانه: محاصره زامبی ها را به صورت رایگان و تست شده از سرورهای فارسروید دانلود کنید.

تغییرات نسخه 1.6.0 تغییراتی در دسترس نیست!

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Home Defense 1.6.0 – بازی آرکید جذاب “دفاع از خانه” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..