تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سریال How I Met Your Father در راه است

سریال How I Met Your Father در راه است

یک نسخه فرعی از سریال محبوب How I Met Your Mother که بعد از ۹ فصل دوست‌داشتنی در سال ۲۰۱۴ به پایان رسید، در راه است. بر اساس گزارشات The Hollywood Reporter، نام این سریال جدید How I Met Your Father خواهد بود. برای اطلاع از جزئیات خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

در سریال How I Met Your Mother، داستان از دیدگاه کاراکتر «تد» روایت می‌شد که در واقع ماجراهای جالب خودش و دوستانش را برای بچه‌هایش تعریف می‌کرد. در فینال دو قسمتی این سریال، هویت زن مرموزی که همان مادر بچه‌ها بود فاش شد.

 

حال نسخه تازه این مجموعه که بر اساس گزارشات، How I Met Your Father نام دارد، راوی یک خانم خواهد بود که مسلما داستان آشنایی با همسرش را روایت خواهد کرد. این داستان نیز مانند سری قبلی در ژانر کمدی اما با شخصیت‌های تازه‌ای دنبال خواهد شد. این سریال توسط آیزاک اپتیکر و الیزابت برگر نویسندگان سریال This Is Us نوشته شده است.

 

کارتر بیز و کریگ توماس، خالقان مجموعه HIMYM، قرار است به عنوان تهیه کنندگان اجرایی در پروژه جدید حضور داشته باشند. آن‌ها در سال ۲۰۱۴ به کمک امیلی اسپیوی، یک قسمت افتتاحیه از برنامه‌ای با نام How I Met Your Dad ساخته بودند که در آن گرتا گرویگ به عنوان کاراکتر اصلی و مگ رایان به عنوان راوی حضور داشتند.

 

سریال How I Met Your Mother در بازه زمانی سال‌های ۲۰۰۵-۲۰۱۴ از شبکه CBS پخش می‌شد و طی ۹ فصل به همراه ستارگان محبوبش، ساعات خوش و به یاد ماندنی را در خاطرمان به جای گذاشت. حالا باید دید آیا سریال How I Met Your Father و کاراکتر‌های تازه‌اش نیز همین‌قدر به یاد ماندنی خواهند شد؟ نظر شما چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سریال How I Met Your Father در راه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..