تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاه‌ماهی قرمزها هواداران را ناامید کرد!/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ گابریل ژسوس، مهاجم برزیلی سابق منچسترسیتی ابتدای تابستان راهی آرسنال شد. او خیلی زود در ترکیب توپچی‌های لندن جا افتاد و در بازی‌های دوستانه پیش‌فصل عملکرد درخشانی داشت که همین موضوع باعث شده خیلی‌ها در انتظار درخشش این ستاره برزیلی در فصل جدید لیگ برتر باشد.

در این بین بسیاری از کاربران بازی لیگ فانتزی لیگ برتر انگلیس هم با توجه به قیمت مناسب او و قرعه خوب آرسنال در هفته‌]ای ابتدایی تصمیم گرفتند ژسوس را در تیم خود قرار دهند تا از درخشش این مهاجم برزیلی امتیاز بگیرند. او پیش از آغاز مسابقات از سوی 76.9 درصد از کاربران انتخاب شده بود و نامش در صدر لیست محبوب‌ترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس قرار گرفت. با این وجود عدم تاثیرگذاری این ستاره برزیلی روی گل‌های آرسنال در بازی هفته نخست مقابل کریستال‌پالاس باعث شد امتیاز پایینی کسب کند و همه از او ناامید شوند.

در کمتر از یک ساعت پس از اتمام دیدار آرسنال بیش از 1500 نفر ژسوس را از ترکیب خود برای هفته دوم خارج کردند!

البته ژسوس مقابل کریستال‌پالاس عملکرد خوبی داشت و فقط نتوانست روی گل‌ها تاثیر بگذارد.

شاه‌ماهی قرمزها هواداران را ناامید کرد!/عکس

بیشتر بخوانید:

258 258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاه‌ماهی قرمزها هواداران را ناامید کرد!/عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..