تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در زیارت عاشورا «اللَّهُمَّ اجْعَلْنِي عِنْدَكَ وَجِيهاً بِالْحُسَينِ عَلَيهِ‌السَّلام فِي الدُّنْيا وَ الآخِرَة» به چه معناست؟ + فیلم

۱۶:۵۶ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۱

۸۲۰۵۷۹۳

۱۶:۵۶ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۱

۸۲۰۵۷۹۳

دانلود PDF

یا حسین؛

دانلود PDF

حجت‌الاسلام والمسلیمن کفیل گفت:ما در زیارت عاشورا از خداوند می خواهیم«اَللّهُمَّ اجعَلنِی عِندَکَ وَجیهاً بِالحُسَینِ عَلَیهِ السَّلام فِی الدُّنیَا وَ الآخِرَه»خدایا ما را قرار بده وَجیهاً آبرومند، بِالحُسَینِ به وسیله ی امام حسین علیه السلام فِی الدُّنیَا وَ الآخِرَه هم در دنیا هم در آخرت.

اَللّهُمَّ اجعَلنِی عِندَکَ وَجیهاً در این فراز می گوییم خدایا مرا در نزد خود آبرومند قرار بده. اما به کدام وسیله؟ بِالحُسَینِ (علیه‌السلام). یعنی ما غیر از مسیر امام حسین(علیه‌السلام) برای عزیز شدن، مسیری نداریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در زیارت عاشورا «اللَّهُمَّ اجْعَلْنِي عِنْدَكَ وَجِيهاً بِالْحُسَينِ عَلَيهِ‌السَّلام فِي الدُّنْيا وَ الآخِرَة» به چه معناست؟ + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..